Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Catàleg de tràmits

Tràmits

Catàleg de Tràmits

Les Oficines d’Atenció Ciutadana presencials operen amb cita prèvia. Per demanar-la, podeu fer servir el web: http://citaprevia.santquirzevalles.cat, trucar al telèfon de l'Ajuntament, 937 216 800, o enviar un correu electrònic a oac@santquirzevalles.cat.

Horari:

  • OAC plaça de la Vila: De dilluns a dijous, de 8.30 a 19 hores; i divendres de 8.30 a 14 hores
    (juliol i agost, de 8.30 a 14 h.).
  • OAC Les Fonts: dimecres de 15 a 20 hores i divendres de 8.30 h a 14 hores
    (tancada a l’agost).

Identificació digital: Per realitzar tràmits amb l'Ajuntament de forma telemàtica, heu de fer-ho mitjançant identificació digital

Si no disposeu de cap Certificat Digital, molts dels quals requereixen una tramitació presencial per a la seva validació, us recomanem que utilitzeu l' IdCat-Mobil que es pot obtenir de manera telemàtica.

Si el tràmit que esteu realitzant no està descrit en la modalitat digital en el Directori de Tràmits, podeu fer la petició mitjançant la Sol·licitud genèrica

Per a més informació o dubtes al respecte, us podeu adreçar al següent telèfon 937216800 o enviar un correu electrònic a oac@santquirzevalles.cat



Descripció dels canals de tramitació:
Presencial Presencial Telefònic Telefònic Online sense certificat Online sense certificat Online amb certificat Online amb certificat
Seleccioneu una categoria per veure els tràmits:        

Millora dels espais públics i serveis (1)

Cercador de tràmits



Presencial
Telefònic
Online sense certificat
Online amb certificat

Agrupar resultat per categoria
X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto