Catàleg de Tràmits
Les Oficines d’Atenció Ciutadana presencials operen amb cita prèvia. Per demanar-la, podeu fer servir el web: http://citaprevia.santquirzevalles.cat, trucar al telèfon de l'Ajuntament, 937 216 800, o enviar un correu electrònic a oac@santquirzevalles.cat.
Horari:
- OAC plaça de la Vila: De dilluns a dijous, de 8.30 a 19 hores; i divendres de 8.30 a 14 hores
(juliol i agost, de 8.30 a 14 h.). - OAC Les Fonts: dimecres de 15 a 20 hores i divendres de 8.30 h a 14 hores
(tancada a l’agost).
Identificació digital: Per realitzar tràmits amb l'Ajuntament de forma telemàtica, heu de fer-ho mitjançant identificació digital
Si no disposeu de cap Certificat Digital, molts dels quals requereixen una tramitació presencial per a la seva validació, us recomanem que utilitzeu l' IdCat-Mobil que es pot obtenir de manera telemàtica.
Si el tràmit que esteu realitzant no està descrit en la modalitat digital en el Directori de Tràmits, podeu fer la petició mitjançant la Sol·licitud genèrica
Per a més informació o dubtes al respecte, us podeu adreçar al següent telèfon 937216800 o enviar un correu electrònic a oac@santquirzevalles.cat
Descripció dels canals de tramitació:




Seleccioneu una categoria per veure els tràmits: |