Inici / Ajuntament - Seu electrònica

Ajuntament - Seu electrònica

Cancel·lació de dades personals

Descripció



Exercir el dret a suprimir les dades personals que siguin inadequades, excessives o innecessàries, o quan es conservin durant un temps superior al que pertoqui, o siguin contràries a la Llei orgànica de protecció de dades.

La cancel·lació origina el bloqueig de les dades, i només s'han de conservar a la disposició d'administracions públiques, jutges i tribunals per atendre les responsabilitats que hi pugui haver. Una vegada passat el termini de prescripció, s'han de suprimir les dades.


Qui ho pot demanar?



  • La persona afectada
  • Els familiars d'una persona difunta


A través d'un representant, en els casos següents:


  • Quan la persona afectada designi voluntàriament algú que la representi.
  • Menors de 14 anys
  • Persones discapacitades

 


Nota:


D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:


  • les persones jurídiques,
  • les entitats sense personalitat jurídica,
  • els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
  • Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.

Documents que cal aportar



  • Sol·licitud model
  • Document acreditatiu d'identitat (i del representant, si escau).
  • Documentació que motiva i acredita la dada a cancel·lar.

 



On es demana (Presencial)




Oficina d'Atenció Ciutadana


Atenció presencial exclusivament mitjançant cita prèvia.

Podeu demanar la vostra cita prèvia enviant un correu electrònic a l'adreça oac@santquirzevalles.cat , mitjançant el web http://citaprevia.santquirzevalles.cat o trucant al telèfon 937216800 (horari per sol·licitar cita prèvia de dilluns a divendres de 9 a 20h)

Oficina Ajuntament

Plaça de la Vila, 1 (08192)
Matins: Dilluns a divendres de 8 a 15h. Tardes: Dimarts i dijous de 8 a 19:30h
Telèfon: 937216800


Oficina Torre Julià de les Fonts

C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 15 a 19:30h i divendres de 8.30 a 14h
Telèfon: 937840136


Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal


 


On es demana (En línia)



Per realitzar el tràmit online és necessari autenticar-se mitjançant un certificat digital instal·lat al vostre sistema operatiu i navegador d'Internet.

Si no disposeu de certificat electrònic, podeu sol·licitar gratuïtament un certificat personal al web de l'IdCat i descarregar-lo al mateix equip on realitzeu la sol·licitud després de verificar la vostra identitat a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Sant Quirze del Vallès.

Si ja disposeu d'un certificat digital instal·lat al vostre sistema, inicieu la tramitació utilitzant l'enllaç següent:


Accepteu el certificat en cas que el vostre navegador us sol·liciti si confieu en l'emissor.

El nom dels arxius adjunts no poden contenir accents, ni espais ni símbols.


Enllaç: Sol·licitud online

Servei gestor



Alcaldia - Presidència


Termini per resoldre i notificar



10 dies


Sentit del silenci administratiu



Positiu


Cost



 Gratuït


Observacions



Podeu consultar els fitxers que consten donats d'alta a l'Autoritat Catalana de Protecció de dades mitjançant www.apd.cat



Excepcions a aquest exercici:


  • Si hi ha una prohibició legal.
  • Si hi ha perill per a la defensa de l'Estat.
  • Per qüestions de seguretat pública.
  • Per protegir els drets i les llibertats de tercers.
  • Per necessitats d'una investigació policial.
  • Per assegurar el compliment de les obligacions tributàries.
  • Si la Hisenda pública està inspeccionant la persona afectada.

 


Catàleg de tràmits
Carpeta ciutadana
Pagament de tributs
Notificacions electròniques
Tauler
Factures electròniques
Validació de documents
Calendari
Queixes
Perfil del contractant
Urbanisme
Transparència
Interrupcions
X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto