Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Catàleg de tràmits

Tràmits

Modificació de l'autorització de parada al mercat de venda no sedentària

Descripció



  • Modificar les dades amb les que s’ha concedit l’autorització de venda (ampliació de metres, canvi d’ubicació, canvi d’activitat, canvi de titular, alta o baixa de personal contractat).

 


Qui ho pot demanar?



  • El titular de la parada


Nota:


D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:


  • les persones jurídiques,
  • les entitats sense personalitat jurídica,
  • els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
  • Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.

 


Documents que cal aportar



- Sol·licitud model


Per modificar l’activitat:


- Alta de l’Impost d’Activitats Econòmiques, amb l’epígraf corresponent a la nova activitat.


Per modificar el titular:


- Transmissions a familiars de fins a 2n grau:


- Justificant de baixa de l’actual titular per jubilació, invalidesa o defunció de l’actual titular.


- Alta d’autònom a la Seguretat Social del nou titular


- Alta de l’IAE corresponent del nou titular


- Llibre de família o document acreditatiu de la relació de primer o segon grau per afinitat o consanguinitat entre el titular sortint i el nou titular.


- Document acreditatiu d’identitat corresponent al nou titular


- Dues fotografies mida carnet del nou titular


       - Transmissions a altres:


- Presentar la sol·licitud model indicant l'import sol·licitat per a la transmissió. L'Ajuntament iniciarà el tràmit de transmissió convocant l'oferta pública amb la proposta de preu i d'acord amb la normativa vigent.



Per alta de personal contractat:


- Document acreditatiu de la contractació


- Document acreditatiu d’identitat corresponent del nou treballador contractat.


- Dues fotografies mida carnet del treballador



On es demana (Presencial)




Oficina d'Atenció Ciutadana


Atenció presencial exclusivament mitjançant cita prèvia.

Podeu demanar la vostra cita prèvia enviant un correu electrònic a l'adreça oac@santquirzevalles.cat , mitjançant el web http://citaprevia.santquirzevalles.cat o trucant al telèfon 937216800 (horari per sol·licitar cita prèvia de dilluns a divendres de 9 a 20h)

Oficina Ajuntament

Plaça de la Vila, 1 (08192)
Matins: Dilluns a divendres de 8 a 15h. Tardes: Dimarts i dijous de 8 a 19:30h
Telèfon: 937216800


Oficina Torre Julià de les Fonts

C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 15 a 19:30h i divendres de 8.30 a 14h
Telèfon: 937840136


Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal


 


On es demana (En línia)



IMPORTANT: Per poder tramitar aquesta sol·licitud per registre electrònic es necessari disposar d'un CERTIFICAT DIGITAL admès o estar donat/da d'alta al servei VÀLid de la Generalitat de Catalunya.. (Podeu consultar quins certificats són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses).

Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els següents passos:
 
1.    Descarregueu el models de sol·licitud i annexos del tràmit.
2.    Empleneu el model de sol·licitud i signeu-lo electrònicament.
3.    Feu clic a l'enllaç de tramitació en línia i empleneu el formulari.
4.    Adjunteu la documentació específica al tràmit (sol·licitud i documentació).
5.    Feu clic en continuar.
6.    Signeu el formulari electrònicament i envieu-lo.
 
Una vegada es registri correctament rebreu el justificant de registre electrònic.

 


Accepteu el certificat en cas que el vostre navegador us sol·liciti si confieu en l'emissor.

El nom dels arxius adjunts no poden contenir accents, ni espais ni símbols.


Enllaç: Sol·licitud online

Servei gestor



Servei al Comerç


Termini per resoldre i notificar



3 mesos


Sentit del silenci administratiu



Negatiu


Cost



Segons l'Ordenança fiscal de la taxa per parades, barraques, casetes de venda, espectacles o atraccions situats en terrenys d'ús públic i indústries del carrer i ambulants i rodatges cinematogràfics professionals.


X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto