Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Catàleg de tràmits

Tràmits

Alta al Padró d'Habitants procedent d'un altre municipi (empadronament)

Descripció



Empadronar els residents de Sant Quirze del Vallès que procedeixen d'un altre municipi d'Espanya.


Qui ho pot demanar?



Aquelles persones que hagin de residir habitualment al municipi.


Documents que cal aportar



Per a totes les sol·licituds:


  • Sol·licitud en model Alta al Padró d'Habitants procedent d’un altre municipi (disponible en format editable a la dreta).
  • Fotocòpia del document acreditatiu d'identitat individual:
    • Espanyols: DNI, passaport o permís de conduir.
    • Estrangers dels estats membres de la Unió Europea: passaport, document d’identitat del país d’origen i certificat d’inscripció en el Registre d’Estrangers (RCE).
    • Estrangers de la resta països: passaport o targeta d'estranger o resident (NIE).
  • Documentació que habiliti a ocupar l’habitatge:
    • Contracte públic o privat: compravenda, arrendament o altres.
    • Escriptures de propietat, de drets reals d’usdefruit, ús o habitació.
    • Autorització del propietari/s de l’habitatge o persona empadronada, acompanyada del document acreditatiu d’identitat.
    • Certificat del Registre de la Propietat.
    • Contractes de subministraments de serveis de llum elèctrica, gas o aigua.
    • Certificat del director/a del centre per empadronaments en habitatges col·lectius.
       

En el cas que l’alta sigui familiar o integri d’altres persones:


  • Majors d’edat:
    • Fotocòpia del document acreditatiu d'identitat individual i autorització si escau.
  • Menors d'edat, segons els casos:
    • Llibre de família o certificat literal de naixement (original i fotocòpia per compulsar).
    • Sentència judicial de separació o divorci o conveni regulador on consti l’anotació de la guàrdia i custòdia dels menors (original i fotocòpia per compulsar) o en el seu defecte model de declaració.
    • Autorització d’empadronament d'ambdós progenitors., acompanyant fotocòpia dels documents acreditatius d'identitat.
    • Documentació de la tutela o curatela del menor.
  • Incapacitats legals:
    • Document de l'acceptació de la tutela legal.

On es demana (Presencial)




Oficina d'Atenció Ciutadana


Oficina Ajuntament

Plaça de la Vila, 1 (08192)
Dilluns a dijous de 8:30 a 19h, divendres de 8:30 a 14h
Telèfon: 937216800


Oficina Torre Julià de les Fonts

C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 16.45 a 20h i divendres de 8.45 a 14h
Telèfon: 937840136


Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal


 


Servei gestor



Servei d'Atenció Ciutadana


Termini per resoldre i notificar



Immediat


Sentit del silenci administratiu



Negatiu


Cost



Gratuït


Observacions



El servei gestor comunicarà a l’ajuntament d’origen la seva baixa padronal a través de l’Institut Nacional d’Estadística.


Es lliuraran els volants d'empadronament necessaris per realitzar els canvis de dades que escauen: document acreditatiu d'identitat, assignació del metge al CAP, permís de conduir i circulació, Seguretat Social, Hisenda...


Enllaços d'interès

X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto