Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Catàleg de tràmits

Tràmits

Presentació de documents adreçats a altres administracions. Finestreta única.

Descripció



Presentar escrits, sol·licituds i comunicacions adreçats a  l’Administració General de l’Estat i l’Administració de la Generalitat de Catalunya.

La data d’entrada al registre de l’Ajuntament de Sant Quirze és plenament vàlida a efectes del còmput de terminis.


Qui ho pot demanar?



Veïns i veïnes del municipi.

Nota: 


D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament: 


  • Les persones jurídiques
  • Les entitats sense personalitat jurídica
  • Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
  • Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.

 


Documents que cal aportar



  • Sol·licitud específica de l'organisme al que va adreçada la documentació o,
  • sol·licitud model de l'Ajuntament de Sant Quirze, "Sol·licitud Finestreta Única".

On es demana (Presencial)




Oficina d'Atenció Ciutadana


Oficina Ajuntament

Plaça de la Vila, 1 (08192)
Dilluns a dijous de 8:30 a 19h, divendres de 8:30 a 14h
Telèfon: 937216800


Oficina Torre Julià de les Fonts

C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 16.45 a 20h i divendres de 8.45 a 14h
Telèfon: 937840136


Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal


 


On es demana (En línia)



 

IMPORTANT: Per poder tramitar aquesta sol·licitud per registre electrònic es necessari disposar d'un CERTIFICAT DIGITAL admès. (Podeu consultar quins certificats són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses.
 
Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els següents passos:
 
1. Descarregueu el models de sol·licitud i annexos del tràmit.
2. Empleneu el model de sol·licitud i signeu-lo electrònicament.
3. Feu clic a l'enllaç de tramitació en línia i empleneu el formulari.
4. Adjunteu la documentació específica al tràmit (sol·licitud i documentació).
5. Feu clic en continuar.
6. Signeu el formulari electrònicament i envieu-lo.
 
 
Una vegada es registri correctament rebreu el justificant de registre electrònic.
 


Enllaç: Sol·licitud online

Servei gestor



Alcaldia - Presidència


Cost



Gratuït


Observacions



S’admeten i adrecen al seu destí, i la data de presentació té plena validesa a efectes del còmput de terminis, els escrits adreçats a:


  • Administració General de l’Estat
  • Administració de la Generalitat de Catalunya


S’admeten i adrecen al seu destí , però no tenen efecte per al còmput de terminis, els escrits adreçats a:


  • Administracions d’altres comunitats autònomes
  • Entitats de dret públic vinculades o dependents d’altres comunitats autònomes
  • Administracions d’altres ens locals
  • Entitats de dret públic vinculades o dependents d’altres ens local

 
NO s’admeten els documents adreçats a:


  • Corts Generals
  • Tribunal Constitucional
  • Consell General del Poder Judicial
  • Parlament de Catalunya
  • Consell Consultiu de la Generalitat
  • Defensor del Poble
  • Tribunal de Comptes
  • Síndic de Greuges
  • Sindicatura de Comptes
  • Òrgans jurisdiccionals (jutjats i tribunals)
  • Registres Civil, Mercantil i de la Propietat. Corts Generals

Enllaços d'interès

X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto