Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Catàleg de tràmits

Tràmits

Renovació del Padró d'Habitants dels Estrangers No Comunitaris Sense Autorització de Residència Permanent (ENCSARP)

Descripció



Renovar la inscripció padronal dels Estrangers No Comunitaris Sense Autorització de Residència Permanent (ENCSARP) cada dos anys.

En el mateix tràmit també es pot actualitzar el canvi de domicili o dades personals, si escau.


Qui ho pot demanar?



L'estranger comunitari sense autorització de residència permanent empadronat, del qual pot  caducar la seva inscripció biennal.


Documents que cal aportar



Per a totes les sol·licituds:


  • Sol·licitud en model Renovació del Padró d'Habitants dels Estrangers No Comunitaris Sense Autorització de Residència Permanent (ENCSARP), (disponible en format editable a la dreta).
  • Fotocòpia del document acreditatiu d'identitat individual: passaport o targeta d'estranger o resident (NIE).
     

Per a canvis de domicili:


  • Documentació que habiliti a ocupar l’habitatge:
    • Contracte públic o privat: compravenda, arrendament o altres.
    • Escriptures de propietat, de drets reals d’usdefruit, ús o habitació.
    • Autorització del propietari/s de l’habitatge o persona empadronada, acompanyada del document acreditatiu d’identitat.
    • Certificat del Registre de la Propietat.
    • Contractes de subministraments de serveis de llum elèctrica, gas o aigua.
    • Certificat del director/a del centre per empadronaments en habitatges col·lectius.

En el cas que la renovació o canvi sigui familiar o integri d’altres persones:


  • Majors d’edat:
    • Fotocòpia del document acreditatiu d'identitat individual i autorització si escau.
  • Menors d'edat, segons els casos:
    • Llibre de família o certificat literal de naixement (original i fotocòpia per compulsar).
    • Sentència judicial de separació o divorci o conveni regulador on consti l’anotació de la guàrdia i custòdia dels menors (original i fotocòpia per compulsar) o en el seu defecte model de declaració.
    • Autorització d’empadronament d'ambdós progenitors, acompanyant fotocòpia dels documents acreditatius d'identitat.
    • Documentació de la tutela o curatela del menor.
  • Incapacitats legals:
    • Document de l'acceptació de la tutela legal.

 



On es demana (Presencial)




Oficina d'Atenció Ciutadana


Oficina Ajuntament

Plaça de la Vila, 1 (08192)
Dilluns a dijous de 8:30 a 19h, divendres de 8:30 a 14h
Telèfon: 937216800


Oficina Torre Julià de les Fonts

C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 16.45 a 20h i divendres de 8.45 a 14h
Telèfon: 937840136


Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal


 


Servei gestor




Cost



Gratuït


Observacions



El servei gestor envia un preavís al domicili de les persones que han de renovar la inscripció padronal al voltant de tres mesos abans de la data de la caducitat. Aquest preavís és merament informatiu i no té cap efecte sobre la responsabilitat de l'empadronat quant a les seves obligacions de renovació. En el cas de NO renovar la seva inscripció es procedirà al procediment legal de baixa.

Com a norma general, la inscripció padronal no caduca, excepte que existeixi una comunicació oficial de baixa padronal, en el cas d'estrangers no comunitaris sense residència permanent (ENCSARP), que han de renovar la seva inscripció cada dos anys o en la finalització d'un expedient de baixa d'ofici padronal, per la comprovació legal de manca de residència efectiva.


Enllaços d'interès

Serveis municipals relacionats

Sol·licitud renovació inscripció padronal ENCSARP

X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto