Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Catàleg de tràmits

Tràmits

Alta d'una entitat al Registre Municipal d'Entitats i Associacions Ciutadanes de Sant Quirze del Vallès

Descripció



Inscripció d'una entitat al Registre Municipal d'Entitats i Associacions Ciutadanes de Sant Quirze del Vallès.


Qui ho pot demanar?



Associacions civils que tinguin per objecte la defensa, el foment o la millora dels interessos generals o sectorials dels ciutadans i ciutadanes de Sant Quirze del Vallès.

Nota:


D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:


  • Les persones jurídiques
  • Les entitats sense personalitat jurídica
  • Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
  • Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.

 


Documents que cal aportar



  • Estatuts de l'entitat. (Còpia)
  • Certificat d'inscripció en el Registre General d'Associacions del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya o de qualsevol altre registre públic que tingui funcions similars
  • Còpia compulsada de la sol·licitud al Registre General d'Associacions del Departament de Justícia o de qualsevol altre registre públic que tingui funcions similars en el cas d'associacions que estiguin tramitant la inscripció al Registre General d'Associacions del Departament de Justícia o de qualsevol altre registre públic.
  • Sol·licitud model (ha d'anar signada per tots els càrrecs directius).
  • Certificat del secretari de l'entitat, amb el vistiplau del president, reconeixent la delegació i seu social al municipi així com el nomenament dels delegats representants en el cas que es vulgui registrar la delegació d'una entitat.
  • Número d'identificació fiscal - NIF de l'entitat. (Còpia)
  • Formulari complimentat amb les dades relatives al fitxer d'entitats. (Full modelitzat)

 



On es demana (Presencial)




Oficina d'Atenció Ciutadana


Oficina Ajuntament

Plaça de la Vila, 1 (08192)
Dilluns a dijous de 8:30 a 19h, divendres de 8:30 a 14h
Telèfon: 937216800


Oficina Torre Julià de les Fonts

C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 16.45 a 20h i divendres de 8.45 a 14h
Telèfon: 937840136


Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal


 


Servei gestor



Participació i Processos participatius


Termini per resoldre i notificar



15 dies


Sentit del silenci administratiu



Negatiu


Cost



 


Observacions



Per registrar la delegació d'una entitat és necessari que aquesta tingui algun delegat representant de l'entitat i seu social a Sant Quirze del Vallès.


Es resoldrà en igual termini i amb caràcter provisional la inscripció d'aquelles entitats que havent sol·licitat la inscripció al Registre d'Associacions del Departament de Justícia no tinguin formalitzada encara la inscripció. Aquestes entitats tindran l'estatus d'entitats registrades provisionalment mentre no es resolgui l'expedient definitivament. Gaudiran dels ajuts en infraestructures i equipaments municipals, però fins que no estiguin registrades definitivament no podran optar a les convocatòries de subvencions ni participar en els òrgans i mecanismes de participació formalitzats.


X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto