Rectificació de dades personals
Descripció
Exercir el dret d'un mateix a rectificar les dades personals que té l'Ajuntament quan siguin errònies o incompletes.
Qui ho pot demanar?
- La persona afectada
- A través d'un representant, en els casos següents:
- Quan la persona afectada designi voluntàriament algú que la representi.
- Menors de 14 anys
- Persones discapacitades
Nota:
D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:
- les persones jurídiques,
- les entitats sense personalitat jurídica,
- els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
- Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
Documents que cal aportar
- Sol·licitud model
- Document acreditatiu d'identitat (i del representant si escau).
On es demana (Presencial)
Oficina d'Atenció Ciutadana
Atenció presencial exclusivament mitjançant cita prèvia.
Podeu demanar la vostra cita prèvia enviant un correu electrònic a l'adreça oac@santquirzevalles.cat , mitjançant el web http://citaprevia.santquirzevalles.cat o trucant al telèfon 937216800 (horari per sol·licitar cita prèvia de dilluns a divendres de 9 a 20h)
Oficina Ajuntament
Plaça de la Vila, 1 (08192)
De dilluns a dijous, de 8.30 a 19 hores; i divendres de 8.30 a 14 hores.
Telèfon: 937216800
Oficina Torre Julià de les Fonts
C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 15 a 20 hores i divendres de 8.30 h a 14 hores
Telèfon: 937840136
Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal
On es demana (En línia)
Per realitzar el tràmit online és necessari autenticar-se mitjançant un certificat digital instal·lat al vostre sistema operatiu i navegador d'Internet.
Si no disposeu de certificat electrònic, podeu sol·licitar gratuïtament un certificat personal al web de l'IdCat i descarregar-lo al mateix equip on realitzeu la sol·licitud després de verificar la vostra identitat a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Sant Quirze del Vallès.
Si ja disposeu d'un certificat digital instal·lat al vostre sistema, inicieu la tramitació utilitzant l'enllaç següent:
Accepteu el certificat en cas que el vostre navegador us sol·liciti si confieu en l'emissor.
El nom dels arxius adjunts no poden contenir accents, ni espais ni símbols.
Enllaç: Sol·licitud online
Servei gestor
Alcaldia - Presidència
Termini per resoldre i notificar
10 dies
Sentit del silenci administratiu
Positiu
Cost
Gratuït
Observacions
Podeu consultar els fitxers que consten donats d'alta a l'Autoritat Catalana de Protecció de dades mitjançant www.apd.cat
Excepcions a aquest exercici:
- Si hi ha una prohibició legal.
- Si hi ha perill per a la defensa de l'Estat.
- Per qüestions de seguretat pública.
- Per protegir els drets i les llibertats de tercers.
- Per necessitats d'una investigació policial.
- Per assegurar el compliment de les obligacions tributàries.
- Si la Hisenda pública està inspeccionant la persona afectada.