Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Catàleg de tràmits

Tràmits

Dret d'accés a Informació pública

Descripció



Sol·licitar informació elaborada per l'Ajuntament i la que aquest té en el seu poder com a conseqüència de la seva activitat o de l'exercici de les seves funcions d’acord amb l’article 13 de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de Transparència, accés a la informació pública i bon govern.


Tot i que no és necessari que motiveu la vostra sol·licitud d'accés a la informació ni cal que tingueu un interès personal, si exposeu els motius pels quals la sol·liciteu aquests podran ser tinguts en compte a l'hora de resoldre la vostra sol·licitud.


Límits al dret d'accés a la informació pública


Es podrà denegar o restringit el dret d'accés a la informació pública si comporta un perjudici per:


  • La seguretat pública.
  • La investigació o la sanció de les infraccions penals, administratives o disciplinàries.
  • El secret o la confidencialitat en els procediments tramitats per l'Administració pública, si el secret o la confidencialitat són establerts per una norma amb rang de llei.
  • El principi d'igualtat de les parts en els processos judicials o la tutela judicial efectiva.
  • Els drets dels menors d'edat.
  • La intimitat i els altres drets privats legítims.
  • El secret professional i els drets de propietat intel·lectual i industrial.
  • La informació que tingui la condició de protegida i així ho estableixi expressament una norma amb rang de llei.


La sol·licitud pot ser inadmessa en els supòsits següents:


  • Documents de treball intern (resums, esborranys o notes).
  • Si per a obtenir la informació que demana cal una tasca complexa d’elaboració o reelaboració. En aquest cas es contemplaria donar la informació desglossada.
  • Informació en fase d’elaboració i no publicada.
  • Les consultes jurídiques o peticions d’informes o dictàmens, sens perjudici dels supòsits de consulta o orientació.

Qui ho pot demanar?



Veïns i veïnes de Sant Quirze del Vallès i persones interessades majors de 16 anys.


Documents que cal aportar



  • Model de sol·licitud associat a aquest procediment.
  • Document acreditatiu d'identitat.
     

On es demana (Presencial)




Oficina d'Atenció Ciutadana


Oficina Ajuntament

Plaça de la Vila, 1 (08192)
Dilluns a dijous de 8:30 a 19h, divendres de 8:30 a 14h
Telèfon: 937216800


Oficina Torre Julià de les Fonts

C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 16.45 a 20h i divendres de 8.45 a 14h
Telèfon: 937840136


Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal


 


On es demana (En línia)



Cal que disposeu de certificat digital acceptat per l'Ajuntament de Sant Quirze del Vallès i que us hi identifiqueu en iniciar el tràmit fent clic a l'enllaç que apareix a continuació:


Enllaç: Sol·licitud online

Servei gestor



Alcaldia - Presidència


Termini per resoldre i notificar



1 mesos


Sentit del silenci administratiu



Negatiu


Cost



Tràmit gratuït si les dades són consultades en el lloc on es troben dipositades o bé si existeixen en format electrònic. L'expedició de còpies i la transposició a formats diferents de l'original estan subjectes a la contraprestació econòmica regulada per l'Ordenança Fiscal 4.1 (Taxa per expedició de documents administratius).


Enllaços d'interès

X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto