Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Catàleg de tràmits

Tràmits

FUE - Certificat de compatibilitat urbanística previ a una activitat

Descripció



Sol·licitar un certificat que acrediti la compatibilitat d'un projecte d'una activitat amb el planejament urbanístic vigent.


En les activitats sotmeses al règim d’autorització ambiental o llicència municipal d’activitat (Annex I o Annex II de la Llei 20/2009) cal demanar aquest certificat previ a la presentació de la sol·licitud d’autorització ambiental o llicència municipal.


En la resta de règims, el titular pot demanar-ho però no és obligatori.


Qui ho pot demanar?



Qualsevol persona interessada

Nota:


D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:


  • les persones jurídiques,
  • les entitats sense personalitat jurídica,
  • els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
  • Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.

 


Documents que cal aportar



  • Sol·licitud model
  • Plànol/s d'emplaçament que permeti una identificació correcte de la finca.
  • Memòria descriptiva de l'activitat projectada que expliciti la seva naturalesa i característiques principals.
  • Necessitats d'ús i aprofitament del sòl i del subsòl
  • Requeriments de l'activitat respecte als serveis públics municipals

On es demana (Presencial)




Oficina d'Atenció Ciutadana


Atenció presencial exclusivament mitjançant cita prèvia.

Podeu demanar la vostra cita prèvia enviant un correu electrònic a l'adreça oac@santquirzevalles.cat , mitjançant el web http://citaprevia.santquirzevalles.cat o trucant al telèfon 937216800 (horari per sol·licitar cita prèvia de dilluns a divendres de 9 a 20h)

Oficina Ajuntament

Plaça de la Vila, 1 (08192)
Matins: Dilluns a divendres de 8 a 15h. Tardes: Dimarts i dijous de 8 a 19:30h
Telèfon: 937216800


Oficina Torre Julià de les Fonts

C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 15 a 19:30h i divendres de 8.30 a 14h
Telèfon: 937840136


Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal


 


On es demana (En línia)



IMPORTANT: Per poder tramitar aquesta sol·licitud per registre electrònic es necessari disposar d'un CERTIFICAT DIGITAL admès o estar donat/da d'alta al servei VÀLid de la Generalitat de Catalunya. (Podeu consultar quins certificats són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses).


Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els següents passos:
 
1.       Feu clic a l'enllaç de tramitació en línia i empleneu el formulari.
2.       Adjunteu la documentació específica requerida per al tràmit.
3.       Feu clic en continuar.
4.       Signeu el formulari electrònicament i envieu-lo.

Una vegada es registri correctament rebreu el justificant de registre electrònic.

 


Accepteu el certificat en cas que el vostre navegador us sol·liciti si confieu en l'emissor.

El nom dels arxius adjunts no poden contenir accents, ni espais ni símbols.


Enllaç: Sol·licitud online

Servei gestor



Servei de Medi Ambient i Activitats


Termini per resoldre i notificar



1 mesos


Cost



Taxa per la prestació dels serveis d’intervenció administrativa en les activitats mitjançant llicència, comunicació o control ( Ordenança fiscal núm. 4.5):

  1. Informe urbanístic de compatibilitat del projecte o l’activitat projectada amb el planejament urbanístic per a les activitats incloses en l’annex I de la llei 20/2009 : 1.546,50 €
  2. Informe urbanístic de compatibilitat del projecte o l’activitat projectada amb el planejament urbanístic per a les activitats incloses en l’annex II de la llei 20/2009 : 721,70 €
  3. Informe urbanístic i ambiental per a l’obertura d’establiments d’activitats recreatives de règim especial : 1.550,62 €
  4. Informe urbanístic de compatibilitat del projecte o l’activitat projectada amb el planejament urbanístic per a les activitats incloses en l’annex III de la llei 20/2009 : 103,10 €
     

 

 (El pagament es farà en el moment de la sol·licitud)


X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto