Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Catàleg de tràmits

Tràmits

Sol·licitud d’autorització d’ocupació de la via pública amb una parada de venda de botifarres

Descripció




Sol·licitar l’autorització d’ocupació de la via pública amb una parada de venda de botifarres durant la festa major o Carnestoltes.


La presentació de la sol·licitud no dóna dret al muntatge de la parada.


SOL·LICITUD PER A CARNESTOLTES: 


Del 25 de gener al 5 de febrer de 2017 FORA DE TERMINI


  TRAMITACIÓ EN LÍNIA



 


Qui ho pot demanar?




Entitats municipals sense ànim de lucre i ONG’s municipals.
 


Requisits previs




Les entitats municipals sense ànim de lucre i ONG’s municipals han de figurar inscrites al registre d’entitats municipals de l’Ajuntament. 

És necessari estar en possessió d’una pòlissa de responsabilitat civil, al corrent de pagament, amb una cobertura suficient per garantir el rescabalament dels danys i perjudicis que es puguin derivar de l’ocupació de la via pública. 


L’autorització és personal i intransferible i habilita a la venda d’entrepans i begudes. 
 
No estarà permesa la venda de begudes alcohòliques i begudes energètiques a menors de 18 anys. 
 
L’Ajuntament proporcionarà a cada parada 1 taula, 1 graella, 1 bidó amb graella, 1 sac de carbó. En cas d’instal·lar para-sols, vetlladors, paravents o qualsevol altre mobiliari aquests disposaran de les mesures de seguretat necessàries i de la base estable suficient per evitar que es tombin per l’acció del vent o altra causa imprevista. Aquest tipus de mobiliari en cap cas pot superar la mida de la parada assignada. 
 

L’autoritzat es compromet a seguir les mesures higienicosanitàries que proporcionarà el Servei de Salut de l’Ajuntament de Sant Quirze del Vallès, per garantir la correcta manipulació d’aliments.


 


Documents que cal aportar




Fotocòpia de la pòlissa de responsabilitat civil i rebut actual.


Antelació amb que cal demanar




Sol·licitud per a Carnestoltes:  Del 25 de gener al 5 de febrer de 2017 FORA DE TERMINI



On es demana (En línia)



1. Empleneu el formulari i adjunteu els fitxers, si és el cas. Els fitxers poden ser documents word o pdf. 
2. Premeu el botó tramitar per enviar la sol·licitud.
3. Rebreu comunicació via correu electrònic de l’estat del vostre tràmit. També podeu consultar Estat del seu tràmit, al menú de la dreta de l’Oficina Virtual, per conèixer l'estat en què es troba la sol·licitud presentada.
 
En cas de necessitar ajuda per emplenar la inscripció, aquesta es podrà realitzar a l’Oficina d’Atenció Ciutadana d’acord amb l’horari del Servei.


Enllaç: Sol·licitud online

Servei gestor



Servei de Cultura


Cost



 


Observacions



Les entitats demandants de la instal·lació d'una parada hauran d’assistir el dia 7 de febrer a les 19.30 hores a la Casa de Cultura Vila-Puig.


En primer lloc, es comunicarà quines entitats compleixen els requisits de les bases i se’ls assignarà directament el dret a muntar la parada de venda de botifarres.


Just després es realitzarà un sorteig amb la resta d’entitats que no compleixin els requisits d’adjudicació directa per ocupar les places vacants.


Un cop s’hagi obtingut el llistat definitiu de les entitats i associacions que tindran dret a muntar parada de botifarres, es procedirà a realitzar el sorteig d’ubicació.


Enllaços d'interès

X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto