Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Catàleg de tràmits

Tràmits

INF.PE - Informe dels serveis socials per evitar el tall d'un subministrament per situació de pobresa energètica

Descripció



Sol·licitar l’informe dels serveis socials per evitat el tall d’un subministrament per situació de pobresa energètica de persones o famílies que no poden fer front al pagament del subministrament.


Qui ho pot demanar?



1. Les persones empadronades titulars del subministrament de gas, llum o aigua  que no excedeixin el màxim d’ingressos bruts anuals familiars següents:


  • 21.247,28 € família unipersonal
  • 27.380,51 € família de dues persones
  • 28.558,17 € família de tres
  • 29.510,12 € família de 4 membres o més
     

2. Persones o unitats de convivència amb discapacitat o gran dependència que no excedeixin el màxim d’ingressos bruts anuals familiars següents:
 


  • 31.870,91 € família unipersonal
  • 32.856,61 € família de dues persones
  • 34.269,80 € família de tres
  • 35.412,14 € família de 4 membres o més
     

3. Persones o unitats familiars on visqui alguna persona afectada per dependència energètica ( persones que necessiten màquines assistides per sobreviure).


Requisits previs



  • Estar empadronat a Sant Quirze del Vallès
  • Haver rebut un avís de tall de subministrament de gas, llum o aigua, o tenir un rebut d'aquests subministres impagat.

Documents que cal aportar




 La següent documentació és de tots els membres de la unitat familiar:


  •  Documents acreditatius d'identitat
  • Informe de vida laboral ( www.sepe.es)
  • Fulls de salari o certificats equivalents dels últims 3 mesos immediatament anteriors a la sol·licitud.
  • En cas d’atur, certificat del SEPE de recepció de prestacions i/o subsidis d’atur i la quantia percebuda en els 3 mesos anteriors a la sol·licitud ( www.sepe.es)
  • En cas de pensionistes, Certificat de la pensió (www.seg-social.es)
  • En cas d’autònoms o empresaris, l’última declaració de l’IRPF.
  • Justificant de qualsevol altre ingrés.
  • Certificat de discapacitat.
  • Certificat del grau de dependència.
  • Certificat mèdic que justifiqui la necessitat de màquines assistides per sobreviure.
     

Antelació amb que cal demanar





1- Quan hagi rebut l’avís de tall de subministrament o bé tingui un rebut impagat.
 


2- Quan hagi rebut la notificació de serveis socials.



On es demana (Presencial)




Oficina d'Atenció Ciutadana


Oficina Ajuntament

Plaça de la Vila, 1 (08192)
Dilluns a dijous de 8:30 a 19h, divendres de 8:30 a 14h
Telèfon: 937216800


Oficina Torre Julià de les Fonts

C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 16.45 a 20h i divendres de 8.45 a 14h
Telèfon: 937840136


Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal


 


On es demana (En línia)



 IMPORTANT: Per poder tramitar aquesta sol·licitud per registre electrònic es necessari disposar d'un CERTIFICAT DIGITAL admès. (Podeu consultar quins certificats són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses.


Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els següents passos:
 
1. Descarregueu el models de sol·licitud i annexos del tràmit.
2. Empleneu el model de sol·licitud i signeu-lo electrònicament.
3. Feu clic a l'enllaç de tramitació en línia i empleneu el formulari.
4. Adjunteu la documentació específica al tràmit (sol·licitud i documentació).
5. Feu clic en continuar.
6. Signeu el formulari electrònicament i envieu-lo.
 
Una vegada es registri correctament rebreu el justificant de registre electrònic.
 


Enllaç: Sol·licitud online

Servei gestor



Servei de Benestar Social i Gent Gran


Termini per resoldre i notificar



2 mesos


Cost



Gratuït


Enllaços d'interès

X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto