Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Catàleg de tràmits

Tràmits

Comunicació prèvia de primera utilització i ocupació d'edificis i de les construccions

Descripció



Aquest tràmit permet realitzar la comunicació prèvia de primera utilització i ocupació dels edificis i de les construccions, de conformitat amb el projecte aprovat i la llicència d'obres corresponent.


En el termini màxim d'1 mes, els serveis tècnics municipals realitzaran la comprovació de les obres executades i es resoldrà l'eficàcia de la comunicació.


Veure observacions.


Qui ho pot demanar?



Poden presentar la comunicació prèvia els propietaris o promotors de l'edifici o de la construcció.
 


Documents que cal aportar



Documentació genèrica:


  • Sol·licitud model.
  • La comunicació s'ha d'acompanyar de la certificació dels facultatius, director de l'obra i director de l'execució de la mateixa, que acredita la data del finiment de les obres, de la seva adequació al projecte aprovat o amb les modificacions posteriors i les condicions imposades, i que l'edificació està en condicions d'ésser utilitzada.

On es demana (Presencial)




Oficina d'Atenció Ciutadana


Oficina Ajuntament

Plaça de la Vila, 1 (08192)
Dilluns a dijous de 8:30 a 19h, divendres de 8:30 a 14h
Telèfon: 937216800


Oficina Torre Julià de les Fonts

C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 16.45 a 20h i divendres de 8.45 a 14h
Telèfon: 937840136


Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal


 


On es demana (En línia)



IMPORTANT: Per poder tramitar aquesta sol·licitud per registre electrònic es necessari disposar d'un CERTIFICAT DIGITAL admès. (Podeu consultar quins certificats són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses.

 
Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els següents passos:
 
1.    Descarregueu el models de sol·licitud i annexos del tràmit.
2.    Empleneu el model de sol·licitud i signeu-lo electrònicament.
3.    Feu clic a l'enllaç de tramitació en línia i empleneu el formulari.
4.    Adjunteu la documentació específica al tràmit (sol·licitud i documentació).
5.    Feu clic en continuar.
6.    Signeu el formulari electrònicament i envieu-lo.
 
Una vegada es registri correctament rebreu el justificant de registre electrònic.

 


Enllaç: Sol·licitud online

Servei gestor



Servei de Territori i Medi Ambient


Termini per resoldre i notificar



1 mesos


Cost



Taxes de llicències urbanístiques: 15% de la taxa de la llicència d'obres a la data de la sol·licitud.

 (El pagament es farà en el moment de la sol·licitud)


Observacions



DOCUMENTACIÓ QUE CALDRÀ DISPOSAR EN EL MOMENT DE LA COMPROVACIÓ DE LES OBRES PER PART DELS TECNICS MUNICIPALS:


  • Projecte modificat signat i visat pel tècnic redactor si les modificacions no són substancials o certificat del tècnic director conforme no s'han introduït modificacions substancials durant l'execució de l'obra. Si són substancials caldrà tramitar una modificació de la llicència.
  • Còpia de la llicència de connexió a la xarxa de clavegueram, en el cas que aquesta no estigui iinclosa en la llicència atorgada.
  • Declaració cadastral model 902 N, 903 N o 904 N.
  • Fotografia de la façana.
  • Butlletí d'instal·lació de telecomunicacions signat per l'instal·lador autoritzat (fins a 20 habitatges)
  • Certificat d'instal·lació de telecomunicacions emès per l'enginyer/enginyer tècnic de telecomunicacions (més de 20 habitatges)
  • Còpia de la llicència  d'activitats de garatge comunitari (més de 4 cotxes o 100 m2).

Enllaços d'interès

X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto