Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Tràmits

Agenda

Modificació de l'autorització de parada al mercat ambulant

Descripció



  • Modificar les dades amb les que s’ha concedit l’autorització de venda (ampliació de metres, canvi d’ubicació, canvi d’activitat, canvi de titular, alta o baixa de personal contractat).
  • Modificar les dades amb les que s’ha concedit l’autorització de venda (ampliació de metres, canvi d’ubicació, canvi d’activitat, canvi de titular o canvi de suplent).

 


Qui ho pot demanar?



  • El titular de la parada


Nota:


D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:


  • Les persones jurídiques
  • Les entitats sense personalitat jurídica
  • Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
  • Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.

 


Documents que cal aportar



- Sol·licitud model


Per modificar l’activitat:


- Alta de l’Impost d’Activitats Econòmiques, amb l’epígraf corresponent a la nova activitat.


Per modificar el titular:


- Justificant de baixa de l’actual titular per jubilació, invalidesa o defunció de l’actual titular.


- Alta d’autònom a la Seguretat Social del nou titular


- Alta de l’IAE corresponent del nou titular


- Llibre de família o document acreditatiu de la relació de primer o segon grau per afinitat o consanguinitat entre el titular sortint i el nou titular.


- Document acreditatiu d’identitat corresponent al nou titular


- Dues fotografies mida carnet del nou titular


Per alta de personal contractat:


- Document acreditatiu de la contractació


- Document acreditatiu d’identitat corresponent del nou treballador contractat.


- Dues fotografies mida carnet del treballador



On es demana (Presencial)




Oficina d'Atenció Ciutadana


Oficina Ajuntament

Plaça de la Vila, 1 (08192)
Dilluns a dijous de 8:30 a 19h, divendres de 8:30 a 14h
Telèfon: 937216800


Oficina Torre Julià de les Fonts

C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 16.45 a 20h i divendres de 8.45 a 14h
Telèfon: 937840136


Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal


 


On es demana (En línia)



IMPORTANT: Per poder tramitar aquesta sol·licitud per registre electrònic es necessari disposar d'un CERTIFICAT DIGITAL admès. (Podeu consultar quins certificats són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses.

Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els següents passos:
 
1.    Descarregueu el models de sol·licitud i annexos del tràmit.
2.    Empleneu el model de sol·licitud i signeu-lo electrònicament.
3.    Feu clic a l'enllaç de tramitació en línia i empleneu el formulari.
4.    Adjunteu la documentació específica al tràmit (sol·licitud i documentació).
5.    Feu clic en continuar.
6.    Signeu el formulari electrònicament i envieu-lo.
 
Una vegada es registri correctament rebreu el justificant de registre electrònic.

 


Enllaç: Sol·licitud online

Servei gestor



Servei de Comerç, Consum, Fires i Mercats


Termini per resoldre i notificar



3 mesos


Sentit del silenci administratiu



Negatiu


Cost



Segons l'Ordenança fiscal de la taxa per parades, barraques, casetes de venda, espectacles o atraccions situats en terrenys d'ús públic i indústries del carrer i ambulants i rodatges cinematogràfics professionals.


X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto