Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Tràmits

Agenda

Modificació de l'autorització de parada al mercat ambulant

Descripció




Modificar les dades amb les que s’ha concedit l’autorització de venda (ampliació de metres, canvi d’ubicació, canvi d’activitat, canvi de titular, alta o baixa de personal contractat). 

Modificar les dades amb les que s’ha concedit l’autorització de venda (ampliació de metres, canvi d’ubicació, canvi d’activitat, canvi de titular o canvi de suplent).


Qui ho pot demanar?



El titular de la parada.


Documents que cal aportar



- Sol·licitud model.


 Per a modificar l’activitat:


- Alta de l’Impost d’Activitats Econòmiques, amb l’epígraf corresponent a la nova activitat.


Per a modificar el titular:


- Justificant de baixa de l’actual titular, per jubilació, invalidesa o defunció de l’actual titular.


- Alta d’autònom a la Seguretat Social del nou titular.


- Alta de l’ IAE corresponent del nou titular.


- Llibre de família o document acreditatiu de la relació de primer o segon grau per afinitat o consanguinitat entre el titular sortint i el nou titular.


- Document acreditatiu d’identitat corresponent al nou titular.


- Dues fotografies mida carnet del nou titular.


Per alta de personal contractat:


- Document acreditatiu de la contractació.


- Document acreditatiu d’identitat corresponent del nou treballador contractat.


- Dues fotografies mida carnet del treballador.



On es demana (Presencial)




Oficina d'Atenció Ciutadana


Oficina Ajuntament

Plaça de la Vila, 1 (08192)
Dilluns a dijous de 8:30 a 19h, divendres de 8:30 a 14h
Telèfon: 937216800


Oficina Torre Julià de les Fonts

C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 16.45 a 20h i divendres de 8.45 a 14h
Telèfon: 937840136


Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal


 


On es demana (En línia)



 IMPORTANT: Per poder tramitar aquesta sol·licitud per registre electrònic es necessari disposar d'un CERTIFICAT DIGITAL admès. (Podeu consultar quins certificats són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses.

Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els següents passos:
 
1.    Descarregueu el models de sol·licitud i annexos del tràmit.
2.    Empleneu el model de sol·licitud i signeu-lo electrònicament.
3.    Feu clic a l'enllaç de tramitació en línia i empleneu el formulari.
4.    Adjunteu la documentació específica al tràmit (sol·licitud i documentació).
5.    Feu clic en continuar.
6.    Signeu el formulari electrònicament i envieu-lo.
 
Una vegada es registri correctament rebreu el justificant de registre electrònic.

 


Enllaç: Sol·licitud online

Servei gestor



Servei de Comerç, Consum, Fires i Mercats


Termini per resoldre i notificar



3 mesos


Sentit del silenci administratiu



Negatiu


Cost



Segons l'Ordenança fiscal de la taxa per parades, barraques, casetes de venda, espectacles o atraccions situats en terrenys d'ús públic i indústries del carrer i ambulants i rodatges cinematogràfics professionals.


X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto