Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Tràmits

Tràmits

Reserva d'estacionament per a persona amb mobilitat reduïda

Descripció



Sol·licitar la llicència per a l’ús privatiu de la via pública, de forma permanent, per a l’estacionament particular i exclusiu del vehicle de persona amb mobilitat reduïda.  


Qui ho pot demanar?



Qualsevol persona física que estigui en possessió de la targeta d’aparcament de vehicles que l’acredita com a persona amb mobilitat reduïda, en qualitat de conductor o bé titular no conductor, i que estigui empadronada o acrediti documentalment que treballa en el domicili del qual sol·licita la reserva.


Documents que cal aportar



  • Sol·licitud model
  • Targeta d’aparcament que l’acredita com a persona amb mobilitat reduïda, en qualitat de conductor o titular no conductor.
  • En el cas de domicili laboral, certificat de l’empresa que ho acrediti, amb especificació de l’horari laboral.

 



On es demana (Presencial)




Oficina d'Atenció Ciutadana


Atenció presencial exclusivament mitjançant cita prèvia.

Podeu demanar la vostra cita prèvia enviant un correu electrònic a l'adreça oac@santquirzevalles.cat , mitjançant el web http://citaprevia.santquirzevalles.cat o trucant al telèfon 937216800 (horari per sol·licitar cita prèvia de dilluns a divendres de 9 a 20h)

Oficina Ajuntament

Plaça de la Vila, 1 (08192)
Matins: Dilluns a divendres de 8 a 15h. Tardes: Dimarts i dijous de 8 a 19:30h
Telèfon: 937216800


Oficina Torre Julià de les Fonts

C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 15 a 19:30h i divendres de 8.30 a 14h
Telèfon: 937840136


Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal


 


On es demana (En línia)



IMPORTANT: Per poder tramitar aquesta sol·licitud per registre electrònic es necessari disposar d'un CERTIFICAT DIGITAL admès o estar donat/da d'alta al servei VÀLid de la Generalitat de Catalunya. (Podeu consultar quins certificats són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses.


Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els següents passos:
 
1. Descarregueu el models de sol·licitud i annexos del tràmit.
2. Empleneu el model de sol·licitud i signeu-lo electrònicament.
3. Feu clic a l'enllaç de tramitació en línia i empleneu el formulari.
4. Adjunteu la documentació específica al tràmit (sol·licitud i documentació).
5. Feu clic en continuar.
6. Signeu el formulari electrònicament i envieu-lo.
 
Una vegada es registri correctament rebreu el justificant de registre electrònic.


Accepteu el certificat en cas que el vostre navegador us sol·liciti si confieu en l'emissor.

El nom dels arxius adjunts no poden contenir accents, ni espais ni símbols.


Enllaç: Sol·licitud online

Servei gestor



Policia Local


Termini per resoldre i notificar



2 mesos


Cost



Gratuït


Observacions



  • La reserva es realitzarà en el lloc adequat i més proper possible al domicili o lloc de treball del sol·licitant.
  • En el termini d’un mes aproximadament des de la resolució de l’expedient, es procedirà a la creació física de la reserva, amb la senyalització horitzontal i vertical que reglamentàriament correspon.
  • La vigència de la reserva serà la mateixa que tingui en aquell moment la targeta d’aparcament i, en el seu cas, fins el moment que el titular canviï de domicili, de lloc de treball o causi defunció.

     


Documents relacionats

X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto