Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Tràmits

Tràmits

Sol·licitud de clau PIN per tràmits telemàtics amb l’Ajuntament

Descripció



Sol·licitar el codi PIN, número d'identificació personal de quatre xifres, per fer consultes i tramitacions telemàtiques com són les següents:


  • Consulta d’entrades al registre de l’Ajuntament i notificacions
  • Consulta del padró i extreure justificants.
  • Consulta, pagament, domiciliacions i sol·licitud de duplicats de rebuts
  • Consulta de l'estat de tramitació d'expedients i sol·licituds

 


Qui ho pot demanar?



  • Veïns i veïnes de Sant Quirze del Vallès, i contribuents.


Nota:


D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:


  • les persones jurídiques,
  • les entitats sense personalitat jurídica,
  • els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
  • Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.

 


Documents que cal aportar




 



On es demana (Presencial)




Oficina d'Atenció Ciutadana


Atenció presencial exclusivament mitjançant cita prèvia.

Podeu demanar la vostra cita prèvia enviant un correu electrònic a l'adreça oac@santquirzevalles.cat , mitjançant el web http://citaprevia.santquirzevalles.cat o trucant al telèfon 937216800 (horari per sol·licitar cita prèvia de dilluns a divendres de 9 a 20h)

Oficina Ajuntament

Plaça de la Vila, 1 (08192)
De dilluns a dijous, de 8.30 a 19 hores; i divendres de 8.30 a 14 hores.
Telèfon: 937216800


Oficina Torre Julià de les Fonts

C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 15 a 20 hores i divendres de 8.30 h a 14 hores
Telèfon: 937840136


Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal


 


On es demana (En línia)



  1. Accedir a l’enllaç adjunt.
  2. Emplenar el formulari que apareixerà en pantalla.
  3. Una vegada enviat el formulari i acceptada la sol·licitud, es rebrà un correu electrònic que indicarà quan estarà disponible el PIN per ser recollit a les Oficines d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament.
  4. L’interessat s'haurà d'identificar amb el Document acreditatiu d'identitat quan vagi a recollir el codi PIN a les Oficines d’Atenció Ciutadana.

 


Accepteu el certificat en cas que el vostre navegador us sol·liciti si confieu en l'emissor.

El nom dels arxius adjunts no poden contenir accents, ni espais ni símbols.


Enllaç: Sol·licitud online

Servei gestor



Servei d'Atenció Ciutadana


Termini per resoldre i notificar



Immediat


Cost



Gratuït


Observacions



  • No es pot delegar la recollida de la clau PIN a terceres persones.
  • En cas d’oblit del PIN, l’interessat tindrà opció a demanar la restauració d’accés al servei.

Condicions ús del servei

X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto