Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Tràmits

Tràmits

Participació en el procés de selecció per a plans d'ocupació

Descripció



Presentar la sol·licitud de participació en els processos de selecció per a Plans d’Ocupació de l'Ajuntament.


CONVOCATÒRIES OBERTES:


  • Actualment, no hi ha cap convocatòria oberta


Accés a la pàgina de Convocatòries de selecció


 


Qui ho pot demanar?



Qualsevol persona interessada que compleixi els requisits exigits a les bases de la convocatòria.


Requisits previs



  • Haver complert 18 anys i no accedir de l’edat de jubilació forçosa.
  • Tenir nacionalitat espanyola, de qualsevol país de la UE o bé permís de residència.
  • Permís de treball en vigor, si fos el cas.
  • Està inscrit al Servei d’Ocupació de Catalunya com a Demandant d’Ocupació No Ocupat (DONO).
  • No haver estat inhabilitat per sentència ferma per a l’exercici de les funcions públiques, ni haver estat separat per resolució disciplinària ferma del servei de cap administració pública.
  • No tenir antecedents per delictes sexuals, i en el cas de ser contractat poder demostrar-ho.
  • Aquells requisits obligatoris i específics detallats en cada convocatòria.

 


Documents que cal aportar



Documentació general per a totes les places:


  • Sol·licitud model
  • Document acreditatiu d’identitat
  • Currículum professional i acadèmic actualitzat
  • Informe de vida laboral actualitzat
  • Document acreditatiu (DARDO) d’estar inscrit al Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC) com a demandant d’ocupació NO ocupat. (DONO).
  • Documentació acreditativa dels mèrits que s’al·leguin segons el que estableixen les bases reguladores de la convocatòria. (cursos, títols, altres permisos...).
  • Títol acadèmic requerit a la convocatòria
  • En cas de no residir al municipi de Sant Quirze del Vallès: volant de convivència actualitzat.
  • En cas de discapacitat igual o superior al 33%: certificat emès per la institució competent que ho acrediti.
  • Carnet de família monoparental, si escau.
  • Certificat del SOC que acrediti el temps d’atur.

Documentació específica segons el tipus de plaça:


  • D'acord amb les bases de la convocatòria de cada plaça i detallada a la sol·licitud.

Antelació amb què cal demanar



CONVOCATÒRIES OBERTES:


  • Actualment, no hi ha cap convocatòria oberta

 



On es demana (Presencial)




Servei a l'Ocupació (Edifici Can Tuset)

Passatge Dalí, 8 Planta -1.
De dilluns a divendres de 9 h a 14 h.
Telèfon 937216800 Ext. 4112


On es demana (En línia)



IMPORTANT: Per poder tramitar aquesta sol·licitud per registre electrònic es necessari disposar d'un CERTIFICAT DIGITAL admès o estar donat d'alta al servei VÀLid de la Generalitat de Catalunya. (Podeu consultar quins certificats són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses).

 

Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els següents passos:

 

  1. Descarregueu el models de sol·licitud i annexos del tràmit.
  2. Empleneu el model de sol·licitud i signeu-lo electrònicament.
  3. Feu clic a l'enllaç de tramitació en línia i empleneu el formulari.
  4. Adjunteu la documentació específica al tràmit (sol·licitud i documentació).
  5. Feu clic en continuar.
  6. Signeu el formulari electrònicament i envieu-lo.
 
Una vegada es registri correctament rebreu el justificant de registre electrònic.


Enllaç: Sol·licitud online

Servei gestor



Servei a l'Ocupació


Cost



Gratuït


Observacions



Per més informació podeu consultar les bases reguladores del procés selectiu al que us esteu presentant.


Documents relacionats

X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto