Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Tràmits

Agenda

Participació en el procés de selecció per a plans d'ocupació

Descripció



Presentar la sol·licitud de participació en els processos de selecció per a Plans d’Ocupació de l'Ajuntament.


CONVOCATÒRIES OBERTES:


- Plaça d’auxiliar administratiu/va en el departament de serveis econòmics.
- Plaça de conserge en el departament de cultura.
- Places de peons forestals.
- Plaça de tècnic de projectes de via pública.


Accés a la pàgina de Convocatòries de selecció


 

Qui ho pot demanar?



Qualsevol persona interessada que compleixi els requisits exigits a les bases de la convocatòria.


Requisits previs



  • Haver complert 18 anys i no accedir de l’edat de jubilació forçosa.
  • Tenir nacionalitat espanyola, de qualsevol país de la UE o bé permís de residència.
  • Permís de treball en vigor, si fos el cas.
  • Està inscrit al Servei d’Ocupació de Catalunya com a Demandant d’Ocupació No Ocupat (DONO).
  • No haver estat inhabilitat per sentència ferma per a l’exercici de les funcions públiques, ni haver estat separat per resolució disciplinària ferma, del servei de cap administració pública.
  • No tenir antecedents per delictes sexuals i en el cas de ser contractat poder demostrar-ho.
  • Aquells requisits específics detallats a cada convocatòria.

 


Documents que cal aportar



 DOCUMENTACIÓ GENERAL PER TOTES LES PLACES


- Sol·licitud model.


- Document acreditatiu d’identitat.


- Currículum professional i acadèmic actualitzat.


- Informe de vida laboral actualitzat.


- Document acreditatiu (DARDO) d’estar inscrit al Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC) com a demandant d’ocupació NO ocupat. (DONO)


- Volant de convivència actualitzat. (Només en cas de no residir al municipi de Sant Quirze del Vallès)


- En cas de discapacitat igual o superior al 33%: certificat emès per la institució competent que ho acrediti.


- Carnet de família monoparental, si escau


- Certificat del SOC que acrediti el temps d’atur.


- Documentació acreditativa dels mèrits que s’al·leguin segons el que estableix les bases reguladores de la convocatòria. ( cursos, títols, altres permisos...)


Documentació específica segons el tipus de plaça


- D'acord amb les bases de la convocatòria de cada plaça i detallada a la sol·licitud.


Antelació amb que cal demanar



 Convocatòries obertes:


 Del 20 al 28 d’abril de 2017 per les següents places:
 
Plaça d’auxiliar administratiu/va en el departament de serveis econòmics.
Plaça de conserge en el departament de cultura.
Places de peons forestals.
Plaça de tècnic de projectes de via pública.

On es demana (Presencial)




Servei a l'Ocupació (Edifici Can Tuset)
Passatge Dalí, 8 Planta -1.
De dilluns a divendres de 9h a 14h.
Telèfon 937216800 Ext. 4112.


On es demana (En línia)



IMPORTANT: Per poder tramitar aquesta sol·licitud per registre electrònic es necessari disposar d'un CERTIFICAT DIGITAL admès. (Podeu consultar quins certificats són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses.

Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els següents passos:
1.    Descarregueu el models de sol·licitud i annexos del tràmit.
2.    Empleneu el model de sol·licitud i signeu-lo electrònicament.
3.    Feu clic a l'enllaç de tramitació en línia i empleneu el formulari.
4.    Adjunteu la documentació específica al tràmit (sol·licitud i documentació).
5.    Feu clic en continuar.
6.    Signeu el formulari electrònicament i envieu-lo.
 
Una vegada es registri correctament rebreu el justificant de registre electrònic.
  


Enllaç: Sol·licitud online

Servei gestor



Servei a l'Ocupació


Cost



 Gratuït


Observacions



Per més informació podeu consultar les bases reguladores del procés selectiu al que us esteu presentant.


X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto