Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Tràmits

Agenda

FUE - Consulta prèvia d'activitats

Descripció



Realitzar la consulta sobre la informació necessària (urbanística, d’usos, tramitació administrativa, subvencions, ajuts, bonificacions, assessorament…) i passos a seguir per a la realització d’una activitat al municipi.


Qui ho pot demanar?



Persones físiques o jurídiques que volen exercir una activitat, o el seu representant legal. En aquest cas s'ha d'aportar el document que acrediti la representació.

Nota:


D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:


  • les persones jurídiques,
  • les entitats sense personalitat jurídica,
  • els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
  • Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
     

Requisits previs



La descripció aportada de l’activitat per desenvolupar ha de ser molt detallada per tal de poder classificar-la correctament.


Documents que cal aportar



  • Sol·licitud model
  • Avantprojecte
  • Estudi previ
  • Descripció gràfica de l’emplaçament de l’activitat
  • Qualsevol documentació que defineixi suficientment l’activitat.

Antelació amb que cal demanar



Es pot presentar en qualsevol moment, prèviament a la instal·lació de l’activitat.



On es demana (Presencial)




Oficina d'Atenció Ciutadana


Oficina Ajuntament

Plaça de la Vila, 1 (08192)
Dilluns a dijous de 8:30 a 19h, divendres de 8:30 a 14h
Telèfon: 937216800


Oficina Torre Julià de les Fonts

C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 16.45 a 20h i divendres de 8.45 a 14h
Telèfon: 937840136


Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal


 


On es demana (En línia)



IMPORTANT: Per poder tramitar aquesta sol·licitud per registre electrònic es necessari disposar d'un CERTIFICAT DIGITAL admès. (Podeu consultar quins certificats són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses.
 
Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els següents passos:
 
1.       Descarregueu el models de sol·licitud i annexos del tràmit.
2.       Empleneu el model de sol·licitud i signeu-lo electrònicament.
3.       Feu clic a l'enllaç de tramitació en línia i empleneu el formulari.
4.       Adjunteu la documentació específica al tràmit (sol·licitud i documentació).
5.       Feu clic en continuar.
6.       Signeu el formulari electrònicament i envieu-lo.

Una vegada es registri correctament rebreu el justificant de registre electrònic.

 


Enllaç: Sol·licitud online

Servei gestor



Servei a l'Empresa


Termini per resoldre i notificar



No hi ha resolució


Cost



Gratuït


X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto