Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Tràmits

Tràmits

FUE - Consulta prèvia d'activitats

Descripció



Realitzar la consulta sobre la informació necessària (urbanística, d’usos, tramitació administrativa, subvencions, ajuts, bonificacions, assessorament…) i passos a seguir per a la realització d’una activitat al municipi.


Qui ho pot demanar?



Persones físiques o jurídiques que volen exercir una activitat, o el seu representant legal. En aquest cas s'ha d'aportar el document que acrediti la representació.

Nota:


D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:


  • les persones jurídiques,
  • les entitats sense personalitat jurídica,
  • els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
  • Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
     

Requisits previs



La descripció aportada de l’activitat per desenvolupar ha de ser molt detallada per tal de poder classificar-la correctament.


Documents que cal aportar



  • Sol·licitud model
  • Avantprojecte
  • Estudi previ
  • Descripció gràfica de l’emplaçament de l’activitat
  • Qualsevol documentació que defineixi suficientment l’activitat.

Antelació amb què cal demanar



Es pot presentar en qualsevol moment, prèviament a la instal·lació de l’activitat.



On es demana (Presencial)




Oficina d'Atenció Ciutadana


Oficina Ajuntament

Plaça de la Vila, 1 (08192)
Dilluns a dijous de 8:30 a 19h, divendres de 8:30 a 14h
Telèfon: 937216800


Oficina Torre Julià de les Fonts

C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 16.45 a 20h i divendres de 8.45 a 14h
Telèfon: 937840136


Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal


 


On es demana (En línia)



IMPORTANT: Per poder tramitar aquesta sol·licitud per registre electrònic es necessari disposar d'un CERTIFICAT DIGITAL admès o estar donat/da d'alta al servei VÀLid de la Generalitat de Catalunya.. (Podeu consultar quins certificats són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses).
 
Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els següents passos:
 
1.       Descarregueu el models de sol·licitud i annexos del tràmit.
2.       Empleneu el model de sol·licitud i signeu-lo electrònicament.
3.       Feu clic a l'enllaç de tramitació en línia i empleneu el formulari.
4.       Adjunteu la documentació específica al tràmit (sol·licitud i documentació).
5.       Feu clic en continuar.
6.       Signeu el formulari electrònicament i envieu-lo.

Una vegada es registri correctament rebreu el justificant de registre electrònic.

 


Accepteu el certificat en cas que el vostre navegador us sol·liciti si confieu en l'emissor.

El nom dels arxius adjunts no poden contenir espais ni símbols.

Enllaç: Sol·licitud online

Servei gestor



Servei a l'Empresa


Termini per resoldre i notificar



No hi ha resolució


Cost



Gratuït


X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto