Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Tràmits

Agenda

Targeta d'aparcament per malalties d’extrema gravetat

Descripció



Sol·licitar una targeta d’aparcament provisional, d’un any de durada, per malalties d’extrema gravetat tipificades en el RD 1056/2014, de 12 de desembre.


La targeta d’aparcament provisional és en la modalitat No conductor, amb una vigència no superior a un any.


Qui ho pot demanar?



Persones empadronades a Sant Quirze del Vallès que presentin mobilitat reduïda, encara que no hagi estat dictaminada oficialment, a causa d’una malaltia o patologia d’extrema gravetat que li suposi fefaentment una reducció substancial de l’esperança de vida que es consideri normal per a la seva edat i demés condicions personals, i que raonablement no permeti tramitar en temps la sol·licitud ordinària de targeta d’aparcament.


Documents que cal aportar



  • Sol·licitud model.
  • Informe per a l'acreditació dels requisits per a la targeta d'aparcament provisional, emplenat pel/per la metge/essa de família dels serveis públics de Salut.
  • Original del document acreditatiu d’identitat de la persona sol·licitant. (REUTILITZABLE)
  • Dues fotografies carnet de la persona titular.
  • Informes mèdics recents d’especialistes.

 En cas de menor d'edat o incapacitat, i si la persona representant no és el pare o la mare:


  • Fotocòpia Original de la documentació que acrediti la representació legal de la persona sol·licitant.

    Per renovació:
  • Cal aportar tota la documentació com si fos alta nova.

    Per pèrdua o robatori:
  • Comprovar de nou que compleix els requisits, revisar el període de validesa i fer el duplicat amb les mateixes dades, en cas que no variïn.
  • En cas de robatori cal presentar la denúncia.

    Per deteriorament:
  • Aportar la targeta en mal estat per fer un duplicat amb les mateixes dades.

 


Antelació amb que cal demanar



Es pot demanar durant tot l'any.



On es demana (Presencial)




Oficina d'Atenció Ciutadana


Oficina Ajuntament

Plaça de la Vila, 1 (08192)
Dilluns a dijous de 8:30 a 19h, divendres de 8:30 a 14h
Telèfon: 937216800


Oficina Torre Julià de les Fonts

C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 16.45 a 20h i divendres de 8.45 a 14h
Telèfon: 937840136


Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal


 


On es demana (En línia)



 IMPORTANT: Per poder tramitar aquesta sol·licitud per registre electrònic es necessari disposar d'un CERTIFICAT DIGITAL admès. (Podeu consultar quins certificats són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses.


Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els següents passos:
 
1. Descarregueu el models de sol·licitud i annexos del tràmit.
2. Empleneu el model de sol·licitud i signeu-lo electrònicament.
3. Feu clic a l'enllaç de tramitació en línia i empleneu el formulari.
4. Adjunteu la documentació específica al tràmit (sol·licitud i documentació).
5. Feu clic en continuar.
6. Signeu el formulari electrònicament i envieu-lo.
 
Una vegada es registri correctament rebreu el justificant de registre electrònic.
 

 


Enllaç: Sol·licitud online

Servei gestor



Servei de Benestar Social i Gent Gran


Termini per resoldre i notificar



1 mesos


Sentit del silenci administratiu



Negatiu


Cost



Gratuït


Documents relacionats

X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto