Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Tràmits

Agenda

Transmissió de llicència municipal del servei de taxi

Descripció



Autoritzar la transmissió de la llicència municipal de taxi.


Qui ho pot demanar?



  • El titular de la llicència municipal del servei de taxi.
     

Nota:


D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:


  • Les persones jurídiques
  • Les entitats sense personalitat jurídica
  • Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
  • Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.

 


Documents que cal aportar




REQUISITS I DOCUMENTACIÓ RELATIVA AL TRANSMITENT (SOL·LICITANT):


  • Declaració de no tenir pendent cap pagament de cap sanció pecuniària imposada per resolució ferma en via administrativa per infraccions tipificades en la prestació dels serveis de taxi.
  • Fotocòpia de la baixa del vehicle, tret que es transmeti també a l’adquirent. En aquest cas, caldrà aportar la documentació de la transmissió o declaració del compromís de transmissió del vehicle adscrit al servei.


REQUISITS I DOCUMENTACIÓ RELATIVA A L’ADQUIRENT:


  • En cas de persona física: Fotocòpia del DNI.
  • En cas de  societat mercantil, laboral o cooperativa:fotocòpia de l’escriptura pública de constitució de la societat.
  • Document que acrediti la titularitat del vehicle: propietat, lloguer, arrendament financer, renting o qualsevol altre títol.
  • Certificats de l’Agència Tributària i de la Seguretat Social acreditant trobar-se al dia del compliment de les obligacions tributàries i socials.
  • El certificat que habilita per actuar com a taxista, expedit pel departament competent de la Generalitat de Catalunya en matèria de transports, previst a l'article 19 de la Llei 19/2003, de 4.7.


REQUISITS RELATIUS A LA CAUSA DE LA TRANSMISSIÓ ( si s’escauen)


  • Per defunció del titular i transmissió a favor del successor: escriptura d'acceptació de l'herència.
  • Per d’accident, malaltia, jubilació i d’altres causes anàlogues que impossibilitin per l’exercici professional: certificat (mèdic, seguretat  social, etc) que així ho acrediti .
     

ALTRE DOCUMENTACIÓ QUE CAL PRESENTAR DINS DELS 15 DIES SEGÜENTS A LA NOTIFICACIÓ DE L'AUTORITZACIÓ DE LA TRANSMISSIÓ, NECESSÀRIA PER A LA POSADA EN FUNCIONAMENT DEL SERVEI:


Per l'adquirent:


  • Fotocòpia de la Pòlissa d’assegurança del vehicle
  • Fotocòpia de la pòlissa de responsabilitat civil pels danys que es puguin causar durant el servei de transport
  • Fotocòpia de la documentació tècnica del vehicle i del taxímetre homologat expedida pels serveis d’Indústria de la Generalitat.
  • Acreditar amb una fotografia o de forma presencial, que el vehicle compleixi els requisits relacionats amb els distintius de vehicles següents:
    1. Estar pintat de blanc.
    2. Tenir l'escut o emblema de Sant Quirze del Vallès.
    3. Dur el nº de llicència municipal.

 
Pel transmitent:


  • Devolució dels originals de la tarja i carnet de la llicència municipal pel transmitent

On es demana (Presencial)




Oficina d'Atenció Ciutadana


Oficina Ajuntament

Plaça de la Vila, 1 (08192)
Dilluns a dijous de 8:30 a 19h, divendres de 8:30 a 14h
Telèfon: 937216800


Oficina Torre Julià de les Fonts

C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 16.45 a 20h i divendres de 8.45 a 14h
Telèfon: 937840136


Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal


 


On es demana (En línia)



IMPORTANT: Per poder tramitar aquesta sol·licitud per registre electrònic es necessari disposar d'un CERTIFICAT DIGITAL admès. (Podeu consultar quins certificats són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses.


Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els següents passos:
1.     Descarregueu el models de sol·licitud i annexos del tràmit.
2.     Empleneu el model de sol·licitud i signeu-lo electrònicament.
3.     Feu clic a l'enllaç de tramitació en línia i empleneu el formulari.
4.     Adjunteu la documentació específica al tràmit (sol·licitud i documentació).
5.     Feu clic en continuar.
6.     Signeu el formulari electrònicament i envieu-lo.
 
Una vegada es registri correctament rebreu el justificant de registre electrònic.

 


Enllaç: Sol·licitud online

Servei gestor



Parcs, Jardins i Via Pública, Mobilitat i Serveis


Termini per resoldre i notificar



1 mesos


Sentit del silenci administratiu



Negatiu


Cost



Ordenança fiscal 4.8 taxa per a la llicència d'autotaxis i altres vehicles de lloguer

 (El pagament es farà en el moment de la sol·licitud)


X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto