Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Tràmits

Tràmits

Fraccionament del pagament de l'Impost sobre béns immobles

Descripció



Sol·licitar la modalitat de pagament de l’impost sobre béns immobles d’acord amb l’Ordenança Fiscal 1.1 entre les diferents modalitats:


  • un únic pagament,
     
  • càrrecs fraccionats en 4 terminis,
     
  • càrrecs fraccionats en 10 terminis *
  
* El fraccionament de l’IBI en 10 terminis mensuals només es pot sol·licitar per a rebuts d’import igual o superior a 120 euros i està exempt del pagament d’interessos.  
 
És un requisit indispensable tenir el rebut domiciliat, en cas de no tenir-ho domiciliat prèviament, caldrà sol·licitar la domiciliació i el fraccionament mitjançant la sol·licitud:
 
D’acord amb l’Ordenança Fiscal 1.1 s’estableix el calendari fiscal. Els terminis establerts per a les persones que sol·licitin el pagament domiciliat fraccionat són:
 

Un únic pagament

2 de març de 2021


Fraccionament en 4 terminis

1r Pagament:  1 de març de 2021
2n Pagament: 3 de maig de 2021
3r Pagament:  1 de juliol de 2021
4t Pagament: 
 1 d'octubre de 2021
 

Fraccionament en 10 terminis (import mínim del rebut, 120 €)

1r Pagament:    1 de març de 2021
2n Pagament:   2 d'abril de 2021
3r Pagament:   
3 de maig de 2021
4t Pagament:    1 de juny de 2021
5è Pagament:   1 de juliol de 2021
6è Pagament:   2 d'agost de 2021
7è Pagament:   1 de setembre de 2021
8è Pagament:   1 d'octubre de 2021
9è Pagament:   2 de novembre de 2021
10è Pagament: 1 de desembre de 2021

 


Qui ho pot demanar?



  • Persona titular de l’IBI, que prèviament hagi domiciliat el seu rebut, o representant.


Nota:


D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:


  • les persones jurídiques,
  • les entitats sense personalitat jurídica,
  • els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
  • Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.


Documents que cal aportar



Antelació amb què cal demanar



  • Fins al 13 de gener de 2021

Les sol·licituds presentades amb posterioritat, tindran efectes a partir de l’exercici següent.



On es demana (Presencial)




Oficina d'Atenció Ciutadana


Atenció presencial exclusivament mitjançant cita prèvia.

Podeu demanar la vostra cita prèvia enviant un correu electrònic a l'adreça oac@santquirzevalles.cat , mitjançant el web http://citaprevia.santquirzevalles.cat o trucant al telèfon 937216800 (horari per sol·licitar cita prèvia de dilluns a divendres de 9 a 20h)

Oficina Ajuntament

Plaça de la Vila, 1 (08192)
De dilluns a dijous, de 8.30 a 19 hores; i divendres de 8.30 a 14 hores.
Telèfon: 937216800


Oficina Torre Julià de les Fonts

C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 15 a 20 hores i divendres de 8.30 h a 14 hores
Telèfon: 937840136


Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal


 


On es demana (En línia)



Per realitzar aquest tràmit online cal que disposeu de PIN o certificat digital acceptat per l'Ajuntament de Sant Quirze del Vallès i que us hi identifiqueu en iniciar el tràmit.


Accepteu el certificat en cas que el vostre navegador us sol·liciti si confieu en l'emissor.

El nom dels arxius adjunts no poden contenir accents, ni espais ni símbols.


Enllaç: Sol·licitud online

Servei gestor



Servei d'Economia


Cost



Gratuït


Observacions



El reiterat impagament dels tributs domiciliats comportarà l’anul·lació de la domiciliació bancària. En cas de voler tornar a domiciliar el tribut, aquesta no es podrà tornar a demanar fins passat dos anys i per tant comporta la impossibilitat de sol·licitar el fraccionament d’aquest.

Qualsevol canvi en la titularitat del rebut implica la necessitat de tramitar una nova domiciliació i si escau, nou fraccionament.


X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto