Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Tràmits

Tràmits

Fraccionament del pagament de l'Impost sobre béns immobles

Descripció



Sol·licitar la modalitat de pagament de l’impost sobre béns immobles d’acord amb l’Ordenança Fiscal 1.1 entre les diferents modalitats:


  • un únic pagament,
     
  • càrrecs fraccionats en 4 terminis,
     
  • * càrrecs fraccionats en 10 terminis
  
* El fraccionament de l’IBI en 10 terminis mensuals només es pot sol·licitar per a rebuts d’import igual o superior a 120 euros i està exempt del pagament d’interessos.  
 
És un requisit indispensable tenir el rebut domiciliat, en cas de no tenir-ho domiciliat prèviament, caldrà sol·licitar la domiciliació i el fraccionament mitjançant la sol·licitud
 
D’acord amb l’Ordenança Fiscal 1.1 s’estableix el calendari fiscal per l’any 2019. Els terminis establerts per a les persones que sol·licitin el pagament domiciliat fraccionat són:
 
Un únic pagament:
 
1 de març 2019
 
Fraccionament en 4 terminis:
 
1 de març 2019
2 de maig de 2019
1 de juliol de 2019
1 d'octubre de 2019
 
Fraccionament en 10 terminis (import mínim del rebut, 120 €):
 
1 de març 2019
1 d'abril de 2019
2 de maig de 2019
3 de juny de 2019
1 de juliol de 2019
1 d’agost de 2019
3 de setembre de 2019
1 d’octubre de 2019
4 de novembre de 2019
2 de desembre de 2019

 


Qui ho pot demanar?



  • Persona titular de l’IBI, que prèviament hagi domiciliat el seu rebut, o representant.


Nota:


D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:


  • les persones jurídiques,
  • les entitats sense personalitat jurídica,
  • els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
  • Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.


Documents que cal aportar



Sol·licitud model


Antelació amb què cal demanar



  • Fins al 14 de gener de 2019

 


Les sol·licituds presentades amb posterioritat, tindran efectes a partir de l’exercici següent.



On es demana (Presencial)




Oficina d'Atenció Ciutadana


Oficina Ajuntament

Plaça de la Vila, 1 (08192)
Dilluns a dijous de 8:30 a 19h, divendres de 8:30 a 14h
Telèfon: 937216800


Oficina Torre Julià de les Fonts

C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 16.45 a 20h i divendres de 8.45 a 14h
Telèfon: 937840136


Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal


 


On es demana (En línia)



Per realitzar aquest tràmit online cal que disposeu de PIN o certificat digital acceptat per l'Ajuntament de Sant Quirze del Vallès i que us hi identifiqueu en iniciar el tràmit.


Accepteu el certificat en cas que el vostre navegador us sol·liciti si confieu en l'emissor.

El nom dels arxius adjunts no poden contenir espais ni símbols.

Enllaç: Sol·licitud online

Servei gestor



Servei d'Economia


Cost



Gratuït


Observacions



El reiterat impagament dels tributs domiciliats comportarà l’anul·lació de la domiciliació bancària. En cas de voler tornar a domiciliar el tribut, aquesta no es podrà tornar a demanar fins passat dos anys i per tant comporta la impossibilitat de sol·licitar el fraccionament d’aquest.

Qualsevol canvi en la titularitat del rebut implica la necessitat de tramitar una nova domiciliació i si escau, nou fraccionament.


X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto