Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Tràmits

Tràmits

Fraccionament del pagament de l'Impost sobre béns immobles

Descripció



Sol·licitar la modalitat de pagament de l’impost sobre béns immobles d’acord amb l’Ordenança Fiscal 1.1 entre les diferents modalitats:


  • un únic pagament,
     
  • càrrecs fraccionats en 4 terminis,
     
  • * càrrecs fraccionats en 10 terminis
  
* El fraccionament de l’IBI en 10 terminis mensuals només es pot sol·licitar per a rebuts d’import igual o superior a 120 euros i està exempt del pagament d’interessos.  
 
És un requisit indispensable tenir el rebut domiciliat, en cas de no tenir-ho domiciliat prèviament, caldrà sol·licitar la domiciliació i el fraccionament mitjançant la sol·licitud
 
D’acord amb l’Ordenança Fiscal 1.1 s’estableix el calendari fiscal per l’any 2019. Els terminis establerts per a les persones que sol·licitin el pagament domiciliat fraccionat són:
 
Un únic pagament:
 
1 de març 2019
 
Fraccionament en 4 terminis:
 
1 de març 2019
2 de maig de 2019
1 de juliol de 2019
1 d'octubre de 2019
 
Fraccionament en 10 terminis (import mínim del rebut, 120 €):
 
1 de març 2019
1 d'abril de 2019
2 de maig de 2019
3 de juny de 2019
1 de juliol de 2019
1 d’agost de 2019
3 de setembre de 2019
1 d’octubre de 2019
4 de novembre de 2019
2 de desembre de 2019

 


Qui ho pot demanar?



  • Persona titular de l’IBI, que prèviament hagi domiciliat el seu rebut, o representant.


Nota:


D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:


  • les persones jurídiques,
  • les entitats sense personalitat jurídica,
  • els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
  • Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.


Documents que cal aportar



Sol·licitud model


Antelació amb què cal demanar



  • Fins al 14 de gener de 2019

 


Les sol·licituds presentades amb posterioritat tindran efectes a partir de l’exercici següent.



On es demana (Presencial)




Oficina d'Atenció Ciutadana


Oficina Ajuntament

Plaça de la Vila, 1 (08192)
Dilluns a dijous de 8:30 a 19h, divendres de 8:30 a 14h
Telèfon: 937216800


Oficina Torre Julià de les Fonts

C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 16.45 a 20h i divendres de 8.45 a 14h
Telèfon: 937840136


Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal


 


On es demana (En línia)



Per realitzar aquest tràmit online cal que disposeu de PIN o certificat digital acceptat per l'Ajuntament de Sant Quirze del Vallès i que us hi identifiqueu en iniciar el tràmit.


Enllaç: Sol·licitud online

Servei gestor



Servei d'Economia


Cost



Gratuït


Observacions



El reiterat impagament dels tributs domiciliats comportarà l’anul·lació de la domiciliació bancària. En cas de voler tornar a domiciliar el tribut, aquesta no es podrà tornar a demanar fins passat dos anys i per tant comporta la impossibilitat de sol·licitar el fraccionament d’aquest.

Qualsevol canvi en la titularitat del rebut implica la necessitat de tramitar una nova domiciliació i si escau, nou fraccionament.


X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto