Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Tràmits

Agenda

Certificat d'innecessarietat de la llicència de parcel·lació

Descripció



Certificat que expedeix l'Ajuntament on fa constar que no és necessari sol·licitar llicència de parcel·lació / segregació d'una finca.
Queden subjectes a declaració d'innecessarietat de parcel·lació les divisions o segregacions que es trobin en el supòsit següent:


  • Quan la divisió o segregació de terrenys és conseqüència de l'aplicació de la normativa sectorial agrària o forestal.
  • Quan es pretén una nova divisió o segregació de finques resultants d'una reparcel·lació, en aquells casos en les que les descripcions de la finca resultant preveu expressament aquesta possibilitat.
  • Quan la segregació es refereix a la part o parts de la finca subjectes a expropiació o reparcel·lació pendents d'executar.
  • Quan la segregació té per objecte agrupar la finca segregada a una finca confinant, sempre que la segregació i l'agrupació tingui lloc en la mateixa operació i així ho exigeixi la declaració d'innecessarietat de la llicència.
     

Qui ho pot demanar?



Persona física o jurídica.


Documents que cal aportar



  • Sol·licitud model
  • Plànol d'emplaçament de la finca o zona sobre la que es demana el certificat

 


Antelació amb que cal demanar



1 mes a comptar des del registre de la sol·licitud.



On es demana (Presencial)




Oficina d'Atenció Ciutadana


Oficina Ajuntament

Plaça de la Vila, 1 (08192)
Dilluns a dijous de 8:30 a 19h, divendres de 8:30 a 14h
Telèfon: 937216800


Oficina Torre Julià de les Fonts

C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 16.45 a 20h i divendres de 8.45 a 14h
Telèfon: 937840136


Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal


 


On es demana (En línia)



 IMPORTANT: Per poder tramitar aquesta sol·licitud per registre electrònic es necessari disposar d'un CERTIFICAT DIGITAL admès. (Podeu consultar quins certificats són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses.


Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els següents passos:
 
1. Descarregueu el models de sol·licitud i annexos del tràmit.
2. Empleneu el model de sol·licitud i signeu-lo electrònicament.
3. Feu clic a l'enllaç de tramitació en línia i empleneu el formulari.
4. Adjunteu la documentació específica al tràmit (sol·licitud i documentació).
5. Feu clic en continuar.
6. Signeu el formulari electrònicament i envieu-lo.
 
Una vegada es registri correctament rebreu el justificant de registre electrònic.
 
 

 


Enllaç: Sol·licitud online

Servei gestor



Servei de Territori i Medi Ambient


Termini per resoldre i notificar



1 mesos


Cost



Ordenança fiscal de la taxa per expedició de documents administratius. (Art.6, epígraf 2.a)

Certificacions sobre règim urbanístic aplicable a una finca o sector: 30,00 €
 

 (El pagament es farà en el moment de la sol·licitud)


X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto