Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Tràmits

Agenda

Presentació de documents adreçats a altres administracions. Finestreta única.

Descripció



Presentar escrits, sol·licituds i comunicacions adreçats a  l’Administració General de l’Estat i l’Administració de la Generalitat de Catalunya.

La data d’entrada al registre de l’Ajuntament de Sant Quirze és plenament vàlida a efectes del còmput de terminis.


Qui ho pot demanar?



Veïns i veïnes del municipi.


Documents que cal aportar



Sol·licitud específica de l'organisme al que va adreçada la documentació o sol·licitud model  de l'Ajuntament de Sant Quirze "Sol·licitud Finestreta Única".



On es demana (Presencial)




Oficina d'Atenció Ciutadana


Oficina Ajuntament

Plaça de la Vila, 1 (08192)
Dilluns a dijous de 8:30 a 19h, divendres de 8:30 a 14h
Telèfon: 937216800


Oficina Torre Julià de les Fonts

C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 16.45 a 20h i divendres de 8.45 a 14h
Telèfon: 937840136


Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal


 


On es demana (En línia)



 

IMPORTANT: Per poder tramitar aquesta sol·licitud per registre electrònic es necessari disposar d'un CERTIFICAT DIGITAL admès. (Podeu consultar quins certificats són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses.
 
Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els següents passos:
 
1. Descarregueu el models de sol·licitud i annexos del tràmit.
2. Empleneu el model de sol·licitud i signeu-lo electrònicament.
3. Feu clic a l'enllaç de tramitació en línia i empleneu el formulari.
4. Adjunteu la documentació específica al tràmit (sol·licitud i documentació).
5. Feu clic en continuar.
6. Signeu el formulari electrònicament i envieu-lo.
 
 
Una vegada es registri correctament rebreu el justificant de registre electrònic.
 


Enllaç: Sol·licitud online

Servei gestor



Alcaldia - Presidència


Cost



Gratuït.


Observacions



S’admeten i adrecen al seu destí, i la data de presentació té plena validesa a efectes del còmput de terminis, els escrits adreçats a:


  • Administració General de l’Estat.
  • Administració de la Generalitat de Catalunya.

S’admeten i adrecen al seu destí , però no tenen efecte per al còmput de terminis, els escrits adreçats a:


  • Administracions d’altres comunitats autònomes.
  • Entitats de dret públic vinculades o dependents d’altres comunitats autònomes.
  • Administracions d’altres ens locals.
  • Entitats de dret públic vinculades o dependents d’altres ens local.

 NO s’admeten els documents adreçats a:


  • Corts Generals.
  • Tribunal Constitucional.
  • Consell General del Poder Judicial.
  • Parlament de Catalunya.
  • Consell Consultiu de la Generalitat .
  • Defensor del Poble.
  • Tribunal de Comptes.
  • Síndic de Greuges.
  • Sindicatura de Comptes.
  • Òrgans jurisdiccionals (jutjats i tribunals).
  • Registres Civil, Mercantil i de la Propietat. Corts Generals.
X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto