Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Tràmits

Agenda

Informe municipal d'arrelament social de persones immigrades

Descripció



Sol·licitar informe municipal sobre l’arrelament social de persones immigrades.


És un informe preceptiu per acreditar la integració social en el procés d'obtenció d'una autorització de residència temporal per arrelament social.
 


Qui ho pot demanar?



Persones estrangeres empadronades en un municipi de Catalunya que pretenguin tramitar una autorització de residència temporal per arrelament social i no tinguin vincles familiars amb altres estrangers residents.


Documents que cal aportar




En el moment de la presentació de la sol·licitud d’informe no és necessari la presentació de documentació. 


La  següent documentació la presentarà el sol·licitant el dia de l’entrevista:


  • Empadronament històric que justifiqui els últims 3 anys.
  • Fotocòpia de totes les pàgines del passaport.
  • Fotocòpia d’oferta de treball o contracte.
  • Fotocòpia del contracte de lloguer o escriptura de l’habitatge.
  • Fotocòpia compulsada dels justificant de cursos de formació ocupacional (si n’ha fet)).
  • Fotocòpia compulsada justificants de cursos de coneixement de la llengua (si n’ha fet).
  • Fotocòpia compulsada de justificants de coneixement de la societat catalana (la participació a activitats culturals, xerrades, entitats...si n’ha fet).
  • Formulari de sol·licitud Generalitat INF02 emplenat.
     

 



On es demana (Presencial)




Oficina d'Atenció Ciutadana


Oficina Ajuntament

Plaça de la Vila, 1 (08192)
Dilluns a dijous de 8:30 a 19h, divendres de 8:30 a 14h
Telèfon: 937216800


Oficina Torre Julià de les Fonts

C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 16.45 a 20h i divendres de 8.45 a 14h
Telèfon: 937840136


Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal


 


Servei gestor



Servei de Benestar Social i Gent Gran


Termini per resoldre i notificar



3 mesos


Sentit del silenci administratiu



Negatiu


Cost



Ordenança fiscal de la taxa per expedició de documents administratius. (Art.6, epígraf 6.b) Dictàmens, informes, certificacions i serveis facultatius en general: 41,47 €
 


Observacions



  • Des de Benestar Social es posaran en contacte amb vostè per tal de concertar dia i hora per una entrevista.
  • Des del servei gestor es contactarà amb el sol·licitant en el moment que es disposi del justificant d’enviament de la sol·licitud d’arrelament al Departament de Benestar Social i Família de la Generalitat.
  • Des del Departament de Benestar Social i Família, mitjançant la Direcció General per a la Immigració, emetrà un informe d’arrelament favorable o desfavorable en funció que s’acrediti suficientment la integració social de la persona interessada.
  • L’informe es fonamentarà en la documentació presentada i , si cal, en la informació consultada a altres administracions i organismes.
  • Aquest informe s’enviarà a l’Oficina d’Estrangers i a la persona estrangera sol·licitant per correu certificat a l’adreça que hagi fet constar en el formulari de sol·licitud de l’informe d’arrelament.
  •  


X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto