Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Tràmits

Tràmits

Accés a dades personals

Descripció



Exercir el dret pel qual es pot obtenir informació sobre les dades personals que es tracten a l'Ajuntament, amb quina finalitat i quins usos concrets, d'on s'han tret, si s'han comunicat o es pretenen comunicar i a qui.


Qui ho pot demanar?



  • La persona afectada
  • A través d'un representant, en els casos següents:
    • Quan la persona afectada designi voluntàriament algú que la representi.
    • Menors de 14 anys
    • Persones discapacitades
       

 Nota:


D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:


  • les persones jurídiques,
  • les entitats sense personalitat jurídica,
  • els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
  • Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
     

Documents que cal aportar



Per sol·licituds presencials:



On es demana (Presencial)




Oficina d'Atenció Ciutadana


Oficina Ajuntament

Plaça de la Vila, 1 (08192)
Dilluns a dijous de 8:30 a 19h, divendres de 8:30 a 14h
Telèfon: 937216800


Oficina Torre Julià de les Fonts

C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 16.45 a 20h i divendres de 8.45 a 14h
Telèfon: 937840136


Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal


 


On es demana (En línia)



Per realitzar el tràmit online és necessari autenticar-se mitjançant un certificat digital instal·lat al vostre sistema operatiu i navegador d'Internet.

Si no disposeu de certificat electrònic, podeu sol·licitar gratuïtament un certificat personal al web de l'IdCat i descarregar-lo al mateix equip on realitzeu la sol·licitud després de verificar la vostra identitat a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Sant Quirze del Vallès.

Si ja disposeu d'un certificat digital instal·lat al vostre sistema, inicieu la tramitació utilitzant l'enllaç següent:


Enllaç: Sol·licitud online

Servei gestor



Alcaldia - Presidència


Termini per resoldre i notificar



1 mesos


Sentit del silenci administratiu



Positiu


Cost



Gratuït


Observacions



Podeu consultar els fitxers que consten donats d'alta a l'Autoritat Catalana de Protecció de dades mitjançant www.apd.cat

Excepcions a aquest exercici:


  • Si hi ha una prohibició legal.
  • Si hi ha perill per a la defensa de l'Estat.
  • Per qüestions de seguretat pública
  • Per protegir els drets i les llibertats de tercers.
  • Per necessitats d'una investigació policial
  • Per assegurar el compliment de les obligacions tributàries.
  • Si la Hisenda pública està inspeccionant la persona afectada.

 


X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto