Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Tràmits

Agenda

Sol·licitud per a la realització d'activitats en un equipament municipal

Descripció



Demanar l'autorització per fer una activitat participativa amb reserva d'equipaments municipals, sol·licitud d'infraestructures municipals (taules, cadires...) i/o de personal de suport (tècnic/a de so...).


Qui ho pot demanar?



  • Entitats sense finalitat de lucre.
  • Grups de persones no associades o comunitats de propietaris per a la realització de reunions.
  • Artistes plàstics empadronats al municipi.
  • Entitats privades que col·laborin o participin amb l’Ajuntament en actes populars o activitats municipals, amb fins comercials o per a realització de processos selectius de personal.
  • Companyies artístiques.


Nota:


D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:


  • Les persones jurídiques
  • Les entitats sense personalitat jurídica
  • Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
  • Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.

Requisits previs



  • Les entitats han d’estar incloses al Registre Municipal d’Entitats i Associacions Ciutadanes (RMEAC).
  • Disposar d’assegurança de responsabilitat civil per dur a terme l’activitat amb un capital mínim assegurat en funció de l’aforament previst (d’acord amb l’article 80 del Decret 112/2010, de 31 d’agost, Reglament d’espectacles públics i activitats recreatives)



Aforament


Capital assegurat


Fins a 100 persones d'aforament autoritzat


300.000 €


Fins a 150 persones d'aforament autoritzat


400.000 €


Fins a 300 persones d'aforament autoritzat


600.000 €


Fins a 500 persones d'aforament autoritzat


750.000 €


Fins a 1.000 persones d'aforament autoritzat


900.000 €


Fins a 1.500 persones d'aforament autoritzat


1.200.000 €


Fins a 2.500 persones d'aforament autoritzat


1.600.000 €


Fins a 5.000 persones d'aforament autoritzat


2.000.000 €


 


Documents que cal aportar



  • Sol·licitud Model
  • Pòlissa de responsabilitat civil per l’activitat a realitzar. (D’import acord amb l’aforament previst).
  • Rebut que acrediti la vigència de la pòlissa.


En cas d’activitats on se servirà menjar, o es manipularan aliments:


  • Certificat de formació en higiene alimentària o declaració responsable d’higiene alimentària.
  • Pòlissa de responsabilitat civil que inclogui la cobertura per intoxicació alimentària.

Antelació amb que cal demanar



1 mes abans de la realització de l’activitat



On es demana (Presencial)




Oficina d'Atenció Ciutadana


Oficina Ajuntament

Plaça de la Vila, 1 (08192)
Dilluns a dijous de 8:30 a 19h, divendres de 8:30 a 14h
Telèfon: 937216800


Oficina Torre Julià de les Fonts

C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 16.45 a 20h i divendres de 8.45 a 14h
Telèfon: 937840136


Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal


 


On es demana (En línia)



IMPORTANT: Per poder tramitar aquesta sol·licitud per registre electrònic es necessari disposar d'un CERTIFICAT DIGITAL admès. (Podeu consultar quins certificats són admesos a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses.

Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els següents passos:

1. Descarregueu el models de sol·licitud i annexos del tràmit.
2. Empleneu el model de sol·licitud i signeu-lo electrònicament.
3. Feu clic a l'enllaç de tramitació en línia i empleneu el formulari.
4. Adjunteu la documentació específica al tràmit (sol·licitud i documentació).
5. Feu clic en continuar.
6. Signeu el formulari electrònicament i envieu-lo.

Una vegada es registri correctament rebreu el justificant de registre electrònic.

 


Enllaç: Sol·licitud online

Servei gestor



Participació i Processos participatius


Termini per resoldre i notificar



1 mesos


Sentit del silenci administratiu



Negatiu


Cost



D’acord amb l’ordenança fiscal 4.10 Taxa per la utilització de serveis, instal·lacions socioculturals i materials municipals per activitats socials.


Observacions



En el moment de fer la sol·licitud de l’equipament municipal caldrà especificar les infraestructures i personal de suport que es necessitarà el dia de l’activitat.


X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto