Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Tràmits

Tràmits

Vals descompte per bescanviar en comerços del municipi

Descripció



Sol·licitar un ajut, per a persones afectades econòmicament per la crisi de la COVID-19, en forma d'un talonari de vals descompte per bescanviar en comerços adherits del municipi.
Tanmateix, l’ajuda econòmica, es destina a impulsar l’activitat dels comerços del municipi i fomentar la compra al poble.

Només hi podrà haver un únic ajut per nucli de convivència segons informació del padró.


No es podrà accedir a aquesta subvenció en el cas que el sol·licitant, o alguna persona del seu nucli de convivència, sigui titular d'un comerç de Sant Quirze del Vallès que participi en aquesta promoció.


El talonari està valorat en 100 €


  • 2 vals de 5,00 €, bescanviables en els establiments adherits i considerats essencials pel RD 463/2020, de 14 de març i les seves posteriors modificacions.
  • 2 vals de 5,00 €, bescanviables en comerços adherits i que no eren essencials pel RD 463/2020, de 14 de març i les seves posteriors modificacions.
  • 4 vals de 10,00 €, bescanviables en comerços adherits i que no eren essencials pel RD 463/2020, de 14 de març i les seves posteriors modificacions.
  • 2 vals de 20,00 €, bescanviables en comerços adherits i que no eren essencials pel RD 463/2020, de 14 de març i les seves posteriors modificacions.

Qui ho pot demanar?



  • Qualsevol persona resident en el municipi de Sant Quirze del Vallès interessada, que compleixi els requisits exigits a les bases reguladores de la subvenció.

Requisits previs



  • Ser major d’edat.
  • Estar empadronat/da al municipi: mínim 12 mesos continuats, immediatament anteriors a la presentació de la sol·licitud de subvenció.
  • Trobar-se en situació de vulnerabilitat econòmica i social sobrevinguda a conseqüència de l'emergència sanitària ocasionada per la COVID-19, i que acreditin mitjançant la seva sol·licitud trobar-se en algun dels tres grups següents:

a) Nucli de convivència que estiguin en risc de vulnerabilitat justificada socialment segons informe pertinent de seguiment dels Serveis Socials municipals.


b) Nucli de convivència que s’hagi vist afectat per 2 ERTO/ERO en cas de persones assalariades, i/o 2 cessaments o reduccions de l’activitat econòmica en cas de ser persones treballadores per compte pròpia o autònomes, que es trobessin donades d’alta a 14 de març de 2020 , i/o que estiguin en situació d’atur des del passat 14 de març de 2020, i als quals l’empresa, durant la suspensió o reducció de jornada no els abona cap concepte salarial compensatori.


c) Nucli de convivència que s’hagi vist afectat per 1 ERTO/ERO en cas de persones assalariades, i/o 1 cessament o reducció de l’activitat econòmica en cas de ser persones treballadores per compte pròpia o autònomes, que es trobessin donades d’alta a 14 de març de 2020 , i/o que estigui en situació d’atur des del passat 14 de març de 2020, i als quals l’empresa, durant la suspensió o reducció de jornada no els abona cap concepte salarial compensatori.
 


Documents que cal aportar



  • Sol·licitud model
  • Document acreditatiu d’identitat vigent de totes les persones majors de 16 anys que integren la unitat de convivència.
  • Llibre de família, si s’escau.
  • Documentació per acreditar trobar-se en situació d’atur o estar afectat per un ERTO o un ERO, amb motiu de la COVID-19.
  • Documentació acreditativa del cessament o reducció d’activitat pels treballadors per compte propi.
  • Documentació acreditativa d’altres circumstàncies anàlogues que puguin ser admeses com a equivalents, sempre que es justifiqui que suposen una reducció substancial d’ingressos com a conseqüència de la emergència sanitària ocasionada per la COVID-19.

Antelació amb què cal demanar



  • Del 26 de juny al 16 de juliol de 2020

On es demana (Presencial)




A les dependències de Can Tuset (Passatge Dalí, 8 Planta -1) de 9 a 14 h, respectant les normes sanitàries vigents amb motiu de la crisi sanitària per la COVID-19.


On es demana (En línia)



IMPORTANT: Per poder tramitar aquesta sol·licitud per registre electrònic es necessari disposar d'un CERTIFICAT DIGITAL admès o estar donat/da d'alta al servei VÀLid de la Generalitat de Catalunya. (Podeu consultar quins certificats són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses.


Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els següents passos:
 
1. Descarregueu el models de sol·licitud i annexos del tràmit.
2. Empleneu el model de sol·licitud i signeu-lo electrònicament.
3. Feu clic a l'enllaç de tramitació en línia i empleneu el formulari.
4. Adjunteu la documentació específica al tràmit (sol·licitud i documentació).
5. Feu clic en continuar.
6. Signeu el formulari electrònicament i envieu-lo.
 
Una vegada es registri correctament rebreu el justificant de registre electrònic.


Accepteu el certificat en cas que el vostre navegador us sol·liciti si confieu en l'emissor.

El nom dels arxius adjunts no poden contenir accents, ni espais ni símbols.


Enllaç: Sol·licitud online

Servei gestor



Servei al Comerç


Termini per resoldre i notificar



20 dies


Sentit del silenci administratiu



Negatiu


Cost



 Gratuït


Observacions



  • Per conèixer els criteris i procediment d’atorgament dels ajuts, consulteu les bases reguladores.
X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto