Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Tràmits

Tràmits

Canvi del vehicle adscrit a una llicència de taxi

Descripció



Autoritzar el canvi del vehicle adscrit a una llicència municipal del servei d'autotaxi.


Qui ho pot demanar?



  • El titular de la llicència municipal del servei d'autotaxi.


Nota:


D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:


  • les persones jurídiques,
  • les entitats sense personalitat jurídica,
  • els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
  • Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.

 


Documents que cal aportar



  • Sol·licitud model
  • Documentació acreditativa de la titularitat del nou vehicle: documentació relativa a la propietat, lloguer, arrendament financer, renting o qualsevol d’altre.
  • Assegurança del nou vehicle
  • Pòlissa de responsabilitat civil il·limitada per danys que en la prestació del servei es puguin produir.
  • Rebut de l'abonament del import de la taxa establerta.


Dins dels 15 dies següents a la notificació de l'autorització del canvi de vehicle, s'aportarà la fotocòpia de la documentació tècnica del vehicle i del certificat del taxímetre homologat, expedida pels serveis d'Indústria de la Generalitat.



On es demana (En línia)



IMPORTANT: Per poder tramitar aquesta sol·licitud per registre electrònic es necessari disposar d'un CERTIFICAT DIGITAL admès. (Podeu consultar quins certificats són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses.



Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els següents passos:
1.     Descarregueu el models de sol·licitud i annexos del tràmit.
2.     Empleneu el model de sol·licitud i signeu-lo electrònicament.
3.     Feu clic a l'enllaç de tramitació en línia i empleneu el formulari.
4.     Adjunteu la documentació específica al tràmit (sol·licitud i documentació).
5.     Feu clic en continuar.
6.     Signeu el formulari electrònicament i envieu-lo.
 
Una vegada es registri correctament rebreu el justificant de registre electrònic.

 


Enllaç: Sol·licitud online

Servei gestor



Parcs, Jardins i Via Pública, Mobilitat i Serveis


Termini per resoldre i notificar



1 mesos


Sentit del silenci administratiu



Negatiu


Cost



Taxa per la llicència d'autotaxis i altres vehicles de lloguer (Ordenança fiscal 4.8.)

 

 (El pagament es farà en el moment de la sol·licitud)


X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto