Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Tràmits

Tràmits

Consultar l'estat tributari d'un contribuent

Descripció



Consultar l'estat dels rebuts i liquidacions que estan a nom del contribuent titular d'un certificat electrònic, així com els elements que configuren el càlcul per determinar el deute tributari de cadascun d'ells.


Qui ho pot demanar?



  • Els titulars que figurin com obligats tributaris dels mateixos.


Nota:


D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:


  • les persones jurídiques,
  • les entitats sense personalitat jurídica,
  • els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
  • Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.

 



On es demana (En línia)



1. Cal que disposeu de certificat digital acceptat per l'Ajuntament de Sant Quirze del Vallès i que us hi identifiqueu en iniciar el tràmit. (Podeu consultar quins certificats són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses)

2. Consulteu, en l'opció 'Gestió de rebuts' de l'apartat Consultes per obtenir un llistat d'aquells rebut i liquidacions pendents i una altre d'aquells que estan pagats.


Enllaç: Sol·licitud online

Servei gestor



Servei d'Economia


Cost



Gratuït


X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto