Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Tràmits

Agenda

Presentació d’aportacions, suggeriments i/o reclamacions a l’Avanç del Planejament del Pla d’Ordenació Urbanística Municipal (POUM)

Descripció



Presentar aportacions, suggeriments i/o reclamacions durant el tràmit d’exposició pública de l’Avanç del planejament del Pla d’Ordenació Urbanística Municipal de Sant Quirze del Vallès, que es va aprovar el dia 5 d’abril de 2018.


Qui ho pot demanar?



  • Qualsevol persona interessada


Nota:


D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:


  • les persones jurídiques,
  • les entitats sense personalitat jurídica
  • els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
  • Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.

 


Documents que cal aportar



 


Antelació amb que cal demanar



FORA DE TERMINI



Fins al 19 de juny de 2018



On es demana (Presencial)




Oficina d'Atenció Ciutadana


Oficina Ajuntament

Plaça de la Vila, 1 (08192)
Dilluns a dijous de 8:30 a 19h, divendres de 8:30 a 14h
Telèfon: 937216800


Oficina Torre Julià de les Fonts

C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 16.45 a 20h i divendres de 8.45 a 14h
Telèfon: 937840136


Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal


Fins al 19 de juny de 2018 es podran presentar les aportacions, suggeriments i/o reclamacions presencialment a les exposicions ubicades a la Biblioteca Municipal i a Torre Julià durant l'horari dels equipaments.


On es demana (En línia)



 

IMPORTANT: Per poder tramitar aquesta sol·licitud per registre electrònic es necessari disposar d'un CERTIFICAT DIGITAL admès. (Podeu consultar quins certificats són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses.

Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els següents passos:

1.      Descarregueu el models de sol·licitud i annexos del tràmit.

2.      Empleneu el model de sol·licitud i signeu-lo electrònicament.

3.      Feu clic a l'enllaç de tramitació en línia i empleneu el formulari.

4.      Adjunteu la documentació específica al tràmit (sol·licitud i documentació).

5.      Feu clic en continuar.

6.      Signeu el formulari electrònicament i envieu-lo.


Una vegada es registri correctament rebreu el justificant de registre electrònic.


Enllaç: Sol·licitud online

Servei gestor



Servei de Territori i Medi Ambient


Cost



Gratuït


Documents relacionats

X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto