Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Tràmits

Tràmits

Sol·licitud per a la realització d'activitats a la via pública o en espai públic

Descripció



Demanar l'autorització per fer una activitat participativa a la via pública o en espai públic, sol·licitud d'infraestructures municipals (taules, cadires...), i/o de personal de suport (tècnic/a de so...).


Qui ho pot demanar?



  • Entitats sense finalitat de lucre.
  • Grups de persones no associades o comunitats de propietaris per a la realització de reunions.
  • Artistes plàstics empadronats al municipi.
  • Entitats privades que col·laborin o participin amb l’Ajuntament en actes populars o activitats municipals, amb fins comercials o per a realització de processos selectius de personal.
  • Companyies artístiques.


Nota:


D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:


  • les persones jurídiques,
  • les entitats sense personalitat jurídica,
  • els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
  • Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.



Requisits previs



  • Les entitats han d’estar incloses al Registre Municipal d’Entitats i Associacions Ciutadanes (RMEAC).
  • Disposar d’assegurança de responsabilitat civil per dur a terme l’activitat amb un capital mínim assegurat en funció de l’aforament previst (d’acord amb l’article 80 del Decret 112/2010, de 31 d’agost, Reglament d’espectacles públics i activitats recreatives).

Aforament


Capital assegurat


Fins a 100 persones d'aforament autoritzat


300.000 €


Fins a 150 persones d'aforament autoritzat


400.000 €


Fins a 300 persones d'aforament autoritzat


600.000 €


Fins a 500 persones d'aforament autoritzat


750.000 €


Fins a 1.000 persones d'aforament autoritzat


900.000 €


Fins a 1.500 persones d'aforament autoritzat


1.200.000 €


Fins a 2.500 persones d'aforament autoritzat


1.600.000 €


Fins a 5.000 persones d'aforament autoritzat


2.000.000 €


 


 


Documents que cal aportar



  • Model de Sol·licitud
  • Pòlissa de responsabilitat civil per l’activitat a realitzar. (D’import acord amb l’aforament previst).
  • Rebut que acrediti la vigència de la pòlissa.


En cas d’activitats on se servirà menjar, o es manipularan aliments:


  • Certificat de formació en higiene alimentària o declaració responsable d’higiene alimentària.
  • Pòlissa de responsabilitat civil que inclogui la cobertura de la intoxicació alimentària.


En cas d’espectacles en espais a l’aire lliure amb aforament previst de 2.000 a 20.000 persones:


  • Pla d’autoprotecció

 


Antelació amb què cal demanar



1 mes abans de la realització de l’activitat



On es demana (Presencial)




Oficina d'Atenció Ciutadana


Atenció presencial exclusivament mitjançant cita prèvia.

Podeu demanar la vostra cita prèvia enviant un correu electrònic a l'adreça oac@santquirzevalles.cat , mitjançant el web http://citaprevia.santquirzevalles.cat o trucant al telèfon 937216800 (horari per sol·licitar cita prèvia de dilluns a divendres de 9 a 20h)

Oficina Ajuntament

Plaça de la Vila, 1 (08192)
Matins: Dilluns a divendres de 8 a 15h. Tardes: Dimarts i dijous de 8 a 19:30h
Telèfon: 937216800


Oficina Torre Julià de les Fonts

C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 15 a 19:30h i divendres de 8.30 a 14h
Telèfon: 937840136


Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal


 


On es demana (En línia)



IMPORTANT: Per poder tramitar aquesta sol·licitud per registre electrònic es necessari disposar d'un CERTIFICAT DIGITAL admès o estar donat/da d'alta al servei VÀLid de la Generalitat de Catalunya. (Podeu consultar quins certificats són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses).

Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els següents passos:

1. Descarregueu el models de sol·licitud i annexos del tràmit.
2. Empleneu el model de sol·licitud i signeu-lo electrònicament.
3. Feu clic a l'enllaç de tramitació en línia i empleneu el formulari.
4. Adjunteu la documentació específica al tràmit (sol·licitud i documentació).
5. Feu clic en continuar.
6. Signeu el formulari electrònicament i envieu-lo.

Una vegada es registri correctament rebreu el justificant de registre electrònic.

 


Accepteu el certificat en cas que el vostre navegador us sol·liciti si confieu en l'emissor.

El nom dels arxius adjunts no poden contenir accents, ni espais ni símbols.


Enllaç: Sol·licitud online

Servei gestor



Participació i Processos participatius


Sentit del silenci administratiu



Negatiu


Cost



D’acord amb l’ordenança fiscal 4.10 Taxa per la utilització de serveis, instal·lacions socioculturals i materials municipals per activitats socials.


Observacions



Aquesta sol·licitud pot incloure espais públics, infraestructures municipals (taules, cadires, etc.) i personal de suport (tècnic/a de so...)


X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto