Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Tràmits

Tràmits

Obtenció i renovació del Document Nacional d'Identitat (DNIe)

Descripció



Sol·licitar cita prèvia per a l'expedició i recollida del Document Nacional d'Identitat electrònic (DNIe).


L'expedició i posterior entrega es farà a la Masia Can Feliu (C. Eduard Toldrà, s/n) a càrrec de l'equip mòbil de la Policia Nacional de Sabadell.


Qui ho pot demanar?



  • Ciutadans i ciutadanes
     

Documents que cal aportar



Per primera inscripció:


  • Una fotografia recent en color
  • Certificat literal de naixement, expedit al Registre Civil corresponent o Certificat d'inscripció de nacionalitat espanyola, on ha de constar que s'expedeix per a l'obtenció del DNI (antelació màxima de 6 mesos).
  • Volant d'empadronament (antelació màxima de 3 mesos). Si s’està empadronat a Sant Quirze del Vallès no és necessari aportar-lo.
  • DNI de la persona representant (pare/mare o tutor), si és el cas.
  • Certificat mèdic en cas de persones malaltes o incapacitades.


Per renovació o canvi de dades
:


  • Una fotografia recent en color
  • DNI anterior
  • Si ha canviat el domicili: volant d'empadronament (antelació màxima de 3 mesos). Si s’està empadronat a Sant Quirze del Vallès no és necessari aportar-lo.
  • Certificat mèdic en cas de persones malaltes o incapacitades.


Per pèrdua, sostracció, destrucció o deteriorament
:


  • Dues fotografies recents en color
  • En cas de deteriorament, dues fotografies i la mateixa documentació que es demana per a la renovació.

 


Antelació amb què cal demanar



Pròxima data programada:


  • No hi ha dates programades.
    En espera de rebre les dates previstes de desplaçaments per part de la Policia Nacional, podeu demanar cita prèvia directament a una comissaria: https://www.citapreviadnie.es


Cal sol·licitar cita prèvia
a l'OAC
per qualsevol dels canals següents:




 


Les places vacants de les dates programades s'aniran emplenant amb les sol·licituds per ordre d'arribada.



On es demana (Presencial)




Oficina d'Atenció Ciutadana


Atenció presencial exclusivament mitjançant cita prèvia.

Podeu demanar la vostra cita prèvia enviant un correu electrònic a l'adreça oac@santquirzevalles.cat , mitjançant el web http://citaprevia.santquirzevalles.cat o trucant al telèfon 937216800 (horari per sol·licitar cita prèvia de dilluns a divendres de 9 a 20h)

Oficina Ajuntament

Plaça de la Vila, 1 (08192)
De dilluns a dijous, de 8.30 a 19 hores; i divendres de 8.30 a 14 hores.
Telèfon: 937216800


Oficina Torre Julià de les Fonts

C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 15 a 20 hores i divendres de 8.30 h a 14 hores
Telèfon: 937840136


Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal


 



Servei gestor



Servei d'Atenció Ciutadana


Termini per resoldre i notificar



Immediat


Cost



  • Renovació per caducitat, extraviament, sostracció o deteriorament: 12,00 €
     
  • Renovació amb el DNI en vigor per canvi de dades, filiació i domicili: gratuït.
     
  • Titulars del carnet de família nombrosa: gratuït.  (Cal presentar el carnet original de família nombrosa per acreditar-ho).


Mitjans de pagament



IMPORTANT


Heu de portar l'import exacte i en efectiu, el dia de l'expedició.


Observacions



El DNI és un document personal i intransferible emès pel Ministeri de l'Interior i el seu titular està obligat a la seva custòdia i conservació.

Per demanar cita prèvia directament a una comissaria: https://www.citapreviadnie.es


X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto