Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Tràmits

Tràmits

Certificat de convivència

Descripció



Certificar la convivència del conjunt de persones empadronades en el domicili de la la persona sol·licitant.


Serveix per a tràmits en els quals es requereix acreditar el domicili col·lectiu de convivència, com en el cas d'expedients judicials, del registre civil o demanats per autoritats a l'estranger.


Aquest certificat es requereix en la documentació que cal presentar per a la tramitació de la moratòria de la hipoteca amb motiu de la COVID-19


Qui ho pot demanar?



Qualsevol persona empadronada a Sant Quirze del Vallès.


Documents que cal aportar



  • Document acreditatiu d'identitat individual

On es demana (Presencial)




Oficina d'Atenció Ciutadana


Atenció presencial exclusivament mitjançant cita prèvia.

Podeu demanar la vostra cita prèvia enviant un correu electrònic a l'adreça oac@santquirzevalles.cat , mitjançant el web http://citaprevia.santquirzevalles.cat o trucant al telèfon 937216800 (horari per sol·licitar cita prèvia de dilluns a divendres de 9 a 20h)

Oficina Ajuntament

Plaça de la Vila, 1 (08192)
Matins: Dilluns a divendres de 8 a 15h. Tardes: Dimarts i dijous de 8 a 19:30h
Telèfon: 937216800


Oficina Torre Julià de les Fonts

C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 15 a 19:30h i divendres de 8.30 a 14h
Telèfon: 937840136


Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal


 


On es demana (En línia)



IMPORTANT: Per poder tramitar aquesta sol·licitud per registre electrònic es necessari disposar d'un CERTIFICAT DIGITAL admès o estar donat/da d'alta al servei VÀLid de la Generalitat de Catalunya.. (Podeu consultar quins certificats són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses).


Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els següents passos:
 
1. Descarregueu el models de sol·licitud i annexos del tràmit.
2. Empleneu el model de sol·licitud i signeu-lo electrònicament.
3. Feu clic a l'enllaç de tramitació en línia i empleneu el formulari.
4. Adjunteu la documentació específica al tràmit (sol·licitud i documentació).
5. Feu clic en continuar.
6. Signeu el formulari electrònicament i envieu-lo.
 
Una vegada es registri correctament rebreu el justificant de registre electrònic.


Accepteu el certificat en cas que el vostre navegador us sol·liciti si confieu en l'emissor.

El nom dels arxius adjunts no poden contenir accents, ni espais ni símbols.


Enllaç: Sol·licitud online

Servei gestor



Servei d'Atenció Ciutadana


Termini per resoldre i notificar



Immediat


Sentit del silenci administratiu



Negatiu


Cost



Gratuït


Observacions



Per certificats de convivència que hagin de ser postil·lats (adopció, nacionalitat, matrimoni...) caldrà indicar-ho expressament a la sol·licitud.


Podeu obtenir un justificant padronal sense certificació, denominat "volant", mitjançant els tràmits relacionats.


Serveis municipals relacionats

Sol·licitud de certificat de convivència

X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto