Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Tràmits

Agenda

Emissió de l'informe d'estrangeria d'adequació de l'habitatge

Descripció



Emetre l’informe tècnic sobre l'adequació de l'habitatge en el procés d'obtenció d'una autorització de residència per reagrupació familiar, o per renovació de les autoritzacions de residència en virtut del reagrupament familiar.


Qui ho pot demanar?



Persona estrangera empadronada a Sant Quirze del Vallès i que vulgui reagrupar la seva família o bé la que hagi reagrupat a la seva família i hagi canviat de domicili habitual respecte del que va acreditar per a obtenir el reagrupament i precisi d'una renovació d'autorització de residència.


Documents que cal aportar




  • Sol·licitud model.
  • Model de sol·licitud de la Generalitat de Catalunya, segons el cas:
    • INF01-DGIM: Sol·licitud d'informe d'adequació de l'habitatge. Per a les persones estrangeres que tinguin el domicili habitual en un municipi de Catalunya i que pretenguin reagrupar a la seva família.
    • INFO4-DGIM: Sol·licitud d'informe d'adequació de l'habitatge per renovar autoritzacions de residència en virtut del reagrupament familiar. Per a les persones estrangeres que tinguin el domicili habitual en un municipi de Catalunya i que hagin reagrupat a la seva família. El reagrupant haurà d'haver canviat de domicili habitual respecte del que va acreditar per a obtenir el reagrupament.
  • Original i fotocopia per compulsar:
    • Passaport vigent complet de la persona sol·licitant.
    • Autorització de residència o de residència i treball del reagrupant ja renovada o, si s’escau, conjuntament còpia de l’autorització i còpia de la sol·licitud de renovació de la mateixa, si està caducada.
    • Documentació acreditativa del títol que habilita per a ocupar l’habitatge (escriptura de propietat, contracte de lloguer).
    • Cèdula d’habitabilitat de nova o segona ocupació de l’habitatge.

Antelació amb que cal demanar



El termini per resoldre i notificar és des de la data en que la sol·licitud hagi tingut entrada en el registre de la Direcció General per a la Immigració.



On es demana (Presencial)




Oficina d'Atenció Ciutadana


Oficina Ajuntament

Plaça de la Vila, 1 (08192)
Dilluns a dijous de 8:30 a 19h, divendres de 8:30 a 14h
Telèfon: 937216800


Oficina Torre Julià de les Fonts

C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 16.45 a 20h i divendres de 8.45 a 14h
Telèfon: 937840136


Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal


 


On es demana (En línia)




 IMPORTANT: Per poder tramitar aquesta sol·licitud per registre electrònic es necessari disposar d'un CERTIFICAT DIGITAL admès. (Podeu consultar quins certificats són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses.


Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els següents passos:
 
1. Descarregueu el models de sol·licitud i annexos del tràmit.
2. Empleneu el model de sol·licitud i signeu-lo electrònicament.
3. Feu clic a l'enllaç de tramitació en línia i empleneu el formulari.
4. Adjunteu la documentació específica al tràmit (sol·licitud i documentació).
5. Feu clic en continuar.
6. Signeu el formulari electrònicament i envieu-lo.
 
Una vegada es registri correctament rebreu el justificant de registre electrònic.
 


Enllaç: Sol·licitud online

Servei gestor



Servei de Territori i Medi Ambient


Termini per resoldre i notificar



30 dies hàbils


Cost



Ordenança fiscal de la taxa per expedició de documents administratius. (Art.6, epígraf 6.b)Dictàmens, informes, certificacions i serveis facultatius en general: 41,47 €
 

 (El pagament es farà en el moment de la sol·licitud)


Observacions



La persona interessada, abans d'iniciar el tràmit en aquest Ajuntament, haurà d'haver realitzat el pagament de 36,75€, d'acord amb la taxa establerta per la Generalitat de Catalunya, a través de l'Oficina Virtual de Tràmits de la Generalitat tramits.gencat.cat/ca


Posteriorment, l'Ajuntament recull la sol·licitud, verifica el pagament de la taxa, fa la inspecció de l'habitatge, i tramet el document proposta municipal a la Generalitat de Catalunya, que com a òrgan competent resoldrà i notificarà a l'interessat. L'informe emès per la Generalitat de Catalunya el podrà recollir a l'Oficina de Benestar Social i Família de la Generalitat que li indiquin.


X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto