Canvi de domicili o dades del Padró d'Habitants (empadronament i actualització de dades)
Descripció
Instar la inscripció al padró dels canvis de domicili dins de Sant Quirze del Vallès, així com actualitzar qualsevol dada personal: nom, cognoms, dades de naixement, sexe, numeració del document d'identitat o nivell d’estudis.
Qui ho pot demanar?
Persones empadronades a Sant Quirze del Vallès i que canvien la seva residència habitual dintre del mateix municipi o bé actualitzen les seves dades personals.
Documents que cal aportar
Per a totes les sol·licituds:
- Sol·licitud en model Canvi de domicili o dades del Padró d'Habitants (disponible en format editable a la dreta).
- Fotocòpia del document acreditatiu d'identitat individual:
- Espanyols: DNI, passaport o permís de conduir.
- Estrangers dels estats membres de la Unió Europea: passaport, document d’identitat del país d’origen i certificat d’inscripció en el Registre d’Estrangers (RCE).
- Estrangers de la resta de països: passaport o targeta d'estranger o resident (NIE).
- Documentació que habiliti a ocupar l’habitatge (només per al canvi de domicili):
- Contracte públic o privat: compravenda, arrendament o altres.
- Escriptures de propietat, de drets reals d’usdefruit, ús o habitació.
- Autorització del propietari/s de l’habitatge o persona empadronada, acompanyada del document acreditatiu d’identitat.
- Certificat del Registre de la Propietat.
- Contractes de subministraments de serveis de llum elèctrica, gas o aigua.
- Certificat de la Direcció del centre per empadronaments en habitatges col·lectius.
En el cas que l’alta sigui familiar o integri d’altres persones:
- Majors d’edat:
- Fotocòpia del document acreditatiu d'identitat individual i autorització si escau.
- Menors d'edat, segons els casos:
- Llibre de família o certificat literal de naixement (original i fotocòpia per compulsar).
- Sentència judicial de separació o divorci o conveni regulador on consti l’anotació de la guàrdia i custòdia dels menors (original i fotocòpia per compulsar) o en el seu defecte model de declaració.
- Autorització d’empadronament d'ambdós progenitors., acompanyant fotocòpia dels documents acreditatius d'identitat.
- Documentació de la tutela o curatela del menor.
- Incapacitats legals:
- Document de l'acceptació de la tutela legal.
- Document de l'acceptació de la tutela legal.
Per actualizacions de dades personals:
- Fotocòpia del nou document acreditatiu d'identitat individual que acrediti la modificació.
- Certificat del registre civil.
- Llibre de Família.
On es demana (Presencial)
Oficina d'Atenció Ciutadana
Oficina Ajuntament
Plaça de la Vila, 1 (08192)
Dilluns a dijous de 8:30 a 19h, divendres de 8:30 a 14h
Telèfon: 937216800
Oficina Torre Julià de les Fonts
C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 16.45 a 20h i divendres de 8.45 a 14h
Telèfon: 937840136
Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal
Servei gestor
Servei d'Atenció Ciutadana
Termini per resoldre i notificar
Immediat
Sentit del silenci administratiu
Negatiu
Cost
Gratuït
Observacions
El servei gestor comunicarà a l’Institut Nacional d’Estadística els canvis de domicili i/o dades per al cens padronal i electoral.
El número de telèfon, al no tractar-se d'una dada obligatòria legalment, es pot actualitzar mitjançant una trucada telefònica a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.
Es lliuraran els volants d'empadronament necessaris per realitzar els canvis de dades que escauen: document acreditatiu d'identitat, assignació del metge al CAP, permís de conduir i circulació, Seguretat Social, Hisenda, etc.