Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Tràmits

Tràmits

Propostes per escollir el nom de diversos espais públics

Descripció



Presentar propostes i la posterior votació per decidir les noves denominacions per a diversos espais públics del municipi:


a)  l'equipament municipal del Casal d'Avis,


b)  la sala polivalent de la 1a planta de l'equipament municipal del Casal d'Avis.


Cada persona, entitat, empresa o comerç podrà presentar com a màxim 2 propostes per a cadascuna de les modalitats que estan en procés.

Per a més informació, feu clic aquí.


Qui ho pot demanar?



Per a la presentació de propostes:


  • Ciutadans i ciutadanes majors de 14 anys empadronats/des al municipi.
  • Les entitats registrades al Registre Municipal d’Entitats
  • Comerços i empreses amb domicili fiscal a Sant Quirze del Vallès.


Per a la votació de propostes:


  • Ciutadans i ciutadanes majors de 14 anys empadronats/des al municipi.


 Nota:


D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:


  • les persones jurídiques,
  • les entitats sense personalitat jurídica,
  • els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
  • Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.

 


Documents que cal aportar




En cas de fer referència a una personalitat:


  • La proposta o propostes han d’incloure els antecedents, les dades biogràfiques i la informació facilitada pels familiars o les institucions relacionades amb aquesta persona. En tot cas, es descartaran aquelles que facin esment a persones vives, o no es disposi del consentiment dels representants legals dels difunts.

 


Antelació amb que cal demanar



Període de presentació de les propostes:    


Del 5 al 18 de novembre de 2018


Període de votació de les propostes:


Del 22 de novembre al 3 de desembre de 2018



Escrutini: a partir del 4 de desembre de 2018.



On es demana (Presencial)




Oficina d'Atenció Ciutadana


Oficina Ajuntament

Plaça de la Vila, 1 (08192)
Dilluns a dijous de 8:30 a 19h, divendres de 8:30 a 14h
Telèfon: 937216800


Oficina Torre Julià de les Fonts

C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 16.45 a 20h i divendres de 8.45 a 14h
Telèfon: 937840136


Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal




On es demana (En línia)



La presentació de propostes es pot fer mitjançant formulari web.

Les votacions de les propostes es podran realitzar en línia durant el termini establert.


Enllaç: Sol·licitud online

Servei gestor



Participació i Processos participatius


Cost



Gratuït


Observacions



Una vegada finalitzat el procés de votació i realitzat l’escrutini, la Comissió Permanent de Nomenclàtor es reunirà el 4 de desembre per validar els resultats i preparar la proposta d’aprovació definitiva al Ple municipal.


X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto