Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Tràmits

Tràmits

Propostes per escollir el nom d'espais públics

Descripció



Presentar propostes i la posterior votació per decidir les noves denominacions per a espais públics del municipi.


  • Propostes per escollir el nom de l'equipament municipal de la Biblioteca

Atesa la commemoració del 20è aniversari de la Biblioteca es prioritzaran les propostes d’escriptores i autores que promocionin els valors a les activitats i de l’equipament municipal, el patrimoni humà i cultural, figures que hagin destacat en la història del municipi i de Catalunya i que generin vincle amb el poble, en base als criteris establerts a les bases generals de la Comissió Permanent de Nomenclatura de Vies Públiques.



Cada persona, entitat, empresa o comerç podrà presentar com a màxim 2 propostes.

Per a més informació, podeu fer clic aquí.


Qui ho pot demanar?



Per a la presentació de propostes


  • Ciutadans i ciutadanes majors de 14 anys empadronats/des al municipi.
  • Les entitats registrades al Registre Municipal d’Entitats
  • Comerços i empreses amb domicili fiscal a Sant Quirze del Vallès.


Per a la votació de propostes


  • Ciutadans i ciutadanes majors de 14 anys empadronats/des al municipi.


 Nota:


D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:


  • les persones jurídiques,
  • les entitats sense personalitat jurídica,
  • els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
  • Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.

 


Documents que cal aportar




En cas de fer referència a una personalitat:


  • La proposta o propostes han d’incloure els antecedents, les dades biogràfiques i la informació facilitada pels familiars o les institucions relacionades amb aquesta persona. En tot cas, es descartaran aquelles que facin esment a persones vives, o no es disposi del consentiment dels representants legals dels difunts.

 


Antelació amb què cal demanar



Període de presentació de les propostes


Del 9 al 24 de juny de 2021


Període de votació de les propostes


De l'1 de juliol al 6 de setembre de 2021



Escrutini


7 de setembre de 2021



On es demana (Presencial)




Oficina d'Atenció Ciutadana


Atenció presencial exclusivament mitjançant cita prèvia.

Podeu demanar la vostra cita prèvia enviant un correu electrònic a l'adreça oac@santquirzevalles.cat , mitjançant el web http://citaprevia.santquirzevalles.cat o trucant al telèfon 937216800 (horari per sol·licitar cita prèvia de dilluns a divendres de 9 a 20h)

Oficina Ajuntament

Plaça de la Vila, 1 (08192)
De dilluns a dijous, de 8.30 a 19 hores; i divendres de 8.30 a 14 hores.
Telèfon: 937216800


Oficina Torre Julià de les Fonts

C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 15 a 20 hores i divendres de 8.30 h a 14 hores
Telèfon: 937840136


Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal




On es demana (En línia)



IMPORTANT: Per poder tramitar aquesta sol·licitud per registre electrònic es necessari disposar d'un CERTIFICAT DIGITAL admès o estar donat/da d'alta al servei VÀLid de la Generalitat de Catalunya. (Podeu consultar quins certificats són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses).


Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els següents passos:
 
1. Descarregueu el models de sol·licitud i annexos del tràmit.
2. Empleneu el model de sol·licitud i signeu-lo electrònicament.
3. Feu clic a l'enllaç de tramitació en línia i empleneu el formulari.
4. Adjunteu la documentació específica al tràmit (sol·licitud i documentació).
5. Feu clic en continuar.
6. Signeu el formulari electrònicament i envieu-lo.
 
Una vegada es registri correctament rebreu el justificant de registre electrònic.


Les votacions de les propostes es podran realitzar en línia durant el termini establert.


Accepteu el certificat en cas que el vostre navegador us sol·liciti si confieu en l'emissor.

El nom dels arxius adjunts no poden contenir accents, ni espais ni símbols.


Enllaç: Sol·licitud online

Servei gestor



Participació i Processos participatius


Cost



Gratuït


Observacions



Una vegada finalitzat el procés de votació i realitzat l’escrutini, la Comissió Permanent de Nomenclàtor es reunirà el 7 de setembre de 2021 per validar els resultats i preparar la proposta d’aprovació definitiva al Ple municipal.


X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto