Propostes per escollir el nom de diversos espais públics
Descripció
Presentar propostes i la posterior votació per decidir les noves denominacions per a diversos espais públics del municipi:
a) l'equipament municipal del Casal d'Avis,
b) la sala polivalent de la 1a planta de l'equipament municipal del Casal d'Avis.
Cada persona, entitat, empresa o comerç podrà presentar com a màxim 2 propostes per a cadascuna de les modalitats que estan en procés.
Per a més informació, feu clic aquí.
Qui ho pot demanar?
Per a la presentació de propostes:
- Ciutadans i ciutadanes majors de 14 anys empadronats/des al municipi.
- Les entitats registrades al Registre Municipal d’Entitats
- Comerços i empreses amb domicili fiscal a Sant Quirze del Vallès.
Per a la votació de propostes:
- Ciutadans i ciutadanes majors de 14 anys empadronats/des al municipi.
Nota:
D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:
- les persones jurídiques,
- les entitats sense personalitat jurídica,
- els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
- Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
Documents que cal aportar
En cas de fer referència a una personalitat:
- La proposta o propostes han d’incloure els antecedents, les dades biogràfiques i la informació facilitada pels familiars o les institucions relacionades amb aquesta persona. En tot cas, es descartaran aquelles que facin esment a persones vives, o no es disposi del consentiment dels representants legals dels difunts.
Antelació amb què cal demanar
Període de presentació de les propostes:
FORA DE TERMINI
Del 5 al 18 de novembre de 2018
Període de votació de les propostes:
Del 22 de novembre al 3 de desembre de 2018
Escrutini: a partir del 4 de desembre de 2018.
On es demana (Presencial)
Oficina d'Atenció Ciutadana
Oficina Ajuntament
Plaça de la Vila, 1 (08192)
Dilluns a dijous de 8:30 a 19h, divendres de 8:30 a 14h
Telèfon: 937216800
Oficina Torre Julià de les Fonts
C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 16.45 a 20h i divendres de 8.45 a 14h
Telèfon: 937840136
Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal
On es demana (En línia)
La presentació de propostes es pot fer mitjançant formulari web.
Les votacions de les propostes es podran realitzar en línia durant el termini establert.
Accepteu el certificat en cas que el vostre navegador us sol·liciti si confieu en l'emissor.
El nom dels arxius adjunts no poden contenir espais ni símbols.
Enllaç: Sol·licitud online
Servei gestor
Participació i Processos participatius
Cost
Gratuït
Observacions
Una vegada finalitzat el procés de votació i realitzat l’escrutini, la Comissió Permanent de Nomenclàtor es reunirà el 4 de desembre per validar els resultats i preparar la proposta d’aprovació definitiva al Ple municipal.