Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Tràmits

Tràmits

Sol·licitud d'habitatge de lloguer de la promoció de Mas Duran III

Descripció



Procés d'adjudicació de 43 habitatges de protecció oficial en règim d'arrendament situats al carrer Clementina Arderiu número 6 (Mas Duran III) a Sant Quirze del Vallès.


Qui ho pot demanar?



Veïns i veïnes del municipi de Sant Quirze del Vallès que compleixin els requisits establerts a les bases i que es detallen a continuació:

- Tenir entre 18 anys i 35 anys.
- Estar inscrit en el Registre de Sol.licitants d'Habitatge de Protecció Oficial.
- Estar o haver estat empadronat un mínim de 3 anys a Sant Quirze del Vallès.
- No ser propietari o copropietari, ni titular d'un dret efectiu d'ús o gaudi sobre cap habitatge. Tampoc podrà ser-ho cap dels membres de la unitat de convivència de la persona que vagi a conviure a l'habitatge protegit.
- No ser adjudicatari d'un habitatge en règim de lloguer de protecció oficial i no haver estat mai adjudicatari d'un pis de COMU.
- Estar al corrent del pagament de tributs municipals.
- No haver estat sotmès a procediments sancionadors o similar.
- Que el lloguer de l'habitatge a adjudicar no superi el 40% dels ingressos mensulas nets de la unitat de convivència.
- No superar la suma d'ingressos dels membres d'unitat de convivència següents:
1 membre = 34.790,67€.
2 membres = 46.114,29€.
3 membres = 48.097,70€.
4 membres = 48.268,97€.


Documents que cal aportar



Documentació a aportar per tots els membres de la unitat de convivència en el moment de presentar la sol.licitud:

- Imprès de la sol·licitud complimentat i signat (descarregable a la part dreta).
- Fotocòpia del document acreditatiu d'identitat del sol·licitant i de les persones que conviuran amb ell/ella.
- Fotocòpia del llibre de familília de la unitat de convivència, si s'escau.
- Indicar totes les persones que hi conviuran (empadronament).


Antelació amb què cal demanar



Del 25 de novembre del 2013 al 13 de gener del 2014.



On es demana (Presencial)




Oficina d'Atenció Ciutadana


Atenció presencial exclusivament mitjançant cita prèvia.

Podeu demanar la vostra cita prèvia enviant un correu electrònic a l'adreça oac@santquirzevalles.cat , mitjançant el web http://citaprevia.santquirzevalles.cat o trucant al telèfon 937216800 (horari per sol·licitar cita prèvia de dilluns a divendres de 9 a 20h)

Oficina Ajuntament

Plaça de la Vila, 1 (08192)
De dilluns a dijous, de 8.30 a 19 hores; i divendres de 8.30 a 14 hores.
Telèfon: 937216800


Oficina Torre Julià de les Fonts

C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 15 a 20 hores i divendres de 8.30 h a 14 hores
Telèfon: 937840136


Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal


 


On es demana (En línia)



 


Accepteu el certificat en cas que el vostre navegador us sol·liciti si confieu en l'emissor.

El nom dels arxius adjunts no poden contenir accents, ni espais ni símbols.


Enllaç: Sol·licitud online

Servei gestor



Alcaldia - Presidència


Cost



 Gratuït


Observacions



Les persones interessades han de reunir les condicions establertes en les bases del procés i podran presentar la sol.licitud per poder participar al sorteig d'adjudicació dels habitatges. Per poder accedir a aquest procés és necessari està inscrit al Registre de Sol.licitants.


X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto