Ocupació i reserves temporals amb contenidors i sacs de runa, no associats a obres, i reserves d'estacionament i espai públic
Descripció
Sol·licitar l’autorització per a l’ús comú especial de la via pública per a reserves temporals d’estacionament i espai públic per: contenidors i sacs de runa sempre i quan no estiguin associats a obres; mudances; càrrega/descàrrega, davant d'una obra, de materials diversos i dipòsit de maquinària i anàlegs.
Qui ho pot demanar?
- Qualsevol persona física o jurídica interessada
Nota:
D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:
- les persones jurídiques,
- les entitats sense personalitat jurídica,
- els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
- Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
Antelació amb què cal demanar
- Com a mínim 20 dies hàbils previs a l’ocupació
On es demana (Presencial)
Oficina d'Atenció Ciutadana
Atenció presencial exclusivament mitjançant cita prèvia.
Podeu demanar la vostra cita prèvia enviant un correu electrònic a l'adreça oac@santquirzevalles.cat , mitjançant el web http://citaprevia.santquirzevalles.cat o trucant al telèfon 937216800 (horari per sol·licitar cita prèvia de dilluns a divendres de 9 a 20h)
Oficina Ajuntament
Plaça de la Vila, 1 (08192)
De dilluns a dijous, de 8.30 a 19 hores; i divendres de 8.30 a 14 hores.
Telèfon: 937216800
Oficina Torre Julià de les Fonts
C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 15 a 20 hores i divendres de 8.30 h a 14 hores
Telèfon: 937840136
Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal
On es demana (En línia)
IMPORTANT: Per poder tramitar aquesta sol·licitud per registre electrònic es necessari disposar d'un CERTIFICAT DIGITAL admès o estar donat/da d'alta al servei VÀLid de la Generalitat de Catalunya. (Podeu consultar quins certificats són admesos a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses).
Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els següents passos:
Accepteu el certificat en cas que el vostre navegador us sol·liciti si confieu en l'emissor.
El nom dels arxius adjunts no poden contenir accents, ni espais ni símbols.
Enllaç: Sol·licitud online
Servei gestor
Policia Local
Termini per resoldre i notificar
8 dies
Sentit del silenci administratiu
Negatiu
Cost
D'acord amb les ordenances fiscals:
3.2 Taxa per ocupacions del domini públic.
Observacions
1. Per a la seguretat dels vianants, el titular de l’autorització haurà d'adoptar les mesures i proteccions necessàries, per garantir la seguretat de les persones i dels vehicles estacionats i evitar la caiguda d'objectes a la via pública; prendre les precaucions adequades per no deteriorar el paviment existent i col·locar les proteccions i el material apropiat a cada cas
2. El càlcul de metres quadrats o metres lineals, haurà d’ésser un número sencer, arrodonit a l’alça.
3. La policia local podrà comprovar que l’espai ocupat és el que correspon a la sol·licitud.
4. Les urgències que es puguin donar quedaran sota la consideració del responsable del servei de
5. La no realització de l’ocupació, s’haurà de comunicar amb un avançament mínim de 72 hores, per tal que no s’acrediti el tribut.
6. El canvi de localització del domini públic, l’aprofitament del qual es sol·licita, no produirà una nova liquidació de la taxa, sempre que es comuniqui amb un avançament mínim de 72 hores.
7. En tot moment,