Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Tràmits

Tràmits

Gestió d'ofertes del Servei a l'Ocupació

Descripció



Gestionar ofertes de treball.


Qui ho pot demanar?



Empreses, comerciants, persones emprenedores, autònoms i particulars que necessitin incorporar una persona per treballar.

Nota:


D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:


  • Les persones jurídiques
  • Les entitats sense personalitat jurídica
  • Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
  • Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
     

 


Documents que cal aportar



Descripció del lloc de treball que s'haurà de cobrir.



On es demana (Presencial)




Desenvolupament Econòmic i Local - Passatge Dalí, 8 Planta -1 (Edifici Can Tuset) - 08192 Sant Quirze del Vallès


On es demana (En línia)



 Per correu electrònic: ocupacio@santquirzevalles.cat



Servei gestor



Servei a l'Ocupació


Cost



Gratuït


X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto