Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Tràmits

Tràmits

Gestió d'ofertes del Servei a l'Ocupació

Descripció



Gestionar ofertes de treball.


Qui ho pot demanar?



  • Empreses, comerciants, persones emprenedores, autònoms i particulars que necessitin incorporar personal per treballar.


Nota:


D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:


  • les persones jurídiques,
  • les entitats sense personalitat jurídica,
  • els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
  • Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
     

Requisits previs



 Donar-se d'alta com a empresa usuària del Servei a l'Ocupació.


Documents que cal aportar



  • Dades de l'empresa i descripció detallada del lloc de treball ofert.

On es demana (Presencial)




Servei a l'Ocupació
Tel.: 93 721 68 00 ext. 4112 (de 8 a 15 h)

Passatge Dalí, 8. Planta -1 (Edifici Can Tuset)
08192 Sant Quirze del Vallès


On es demana (En línia)



Per correu electrònic: ocupacio@santquirzevalles.cat


Accepteu el certificat en cas que el vostre navegador us sol·liciti si confieu en l'emissor.

El nom dels arxius adjunts no poden contenir accents, ni espais ni símbols.



Servei gestor



Servei a l'Ocupació


Cost



Gratuït


X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto