Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Tràmits

Agenda

Consulta de documents de l'Arxiu Municipal

Descripció



Sol·licitar, per a la consulta i còpia, si escau, documentació de l'Arxiu Municipal.


La consulta de la documentació ha de ser presencial.


Qui ho pot demanar?



Per norma general tot ciutadà/na té dret a la consulta de documents sens perjudici de les restriccions legals vigents i de les que es puguin establir per raó de la seva conservació.


Documents que cal aportar



Sol·licitud model, acompanyada de la documentació que acrediti el dret d'accés a la documentació:


  • Fotocòpia del DNI, o document que acrediti la seva identitat
  • Carnet d'investigador/a o acreditació corresponent d'estar realitzant una investigació o treball científic 

On es demana (Presencial)




Oficina d'Atenció Ciutadana


Oficina Ajuntament

Plaça de la Vila, 1 (08192)
Dilluns a dijous de 8:30 a 19h, divendres de 8:30 a 14h
Telèfon: 937216800


Oficina Torre Julià de les Fonts

C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 16.45 a 20h i divendres de 8.45 a 14h
Telèfon: 937840136


Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal


 


Servei gestor



Arxiu Municipal


Termini per resoldre i notificar



2 mesos


Sentit del silenci administratiu



Negatiu


Cost



Segons les ordenances fiscals vigents


Quadre de classificació de l'Arxiu

Serveis municipals

Petició de dades de l’arxiu municipal

X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto