Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Tràmits

Tràmits

Dret d'accés a Informació pública

Descripció



Sol·licitar informació elaborada per l'Ajuntament i la que aquest té en el seu poder com a conseqüència de la seva activitat o de l'exercici de les seves funcions d’acord amb l’article 13 de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de Transparència, accés a la informació pública i bon govern.


Tot i que no és necessari que motiveu la vostra sol·licitud d'accés a la informació ni cal que tingueu un interès personal, si exposeu els motius pels quals la sol·liciteu aquests podran ser tinguts en compte a l'hora de resoldre la vostra sol·licitud.


Límits al dret d'accés a la informació pública


Es podrà denegar o restringit el dret d'accés a la informació pública si comporta un perjudici per:


  • La seguretat pública
  • La investigació o la sanció de les infraccions penals, administratives o disciplinàries.
  • El secret o la confidencialitat en els procediments tramitats per l'Administració pública, si el secret o la confidencialitat són establerts per una norma amb rang de llei.
  • El principi d'igualtat de les parts en els processos judicials o la tutela judicial efectiva
  • Els drets dels menors d'edat
  • La intimitat i els altres drets privats legítims
  • El secret professional i els drets de propietat intel·lectual i industrial
  • La informació que tingui la condició de protegida i així ho estableixi expressament una norma amb rang de llei.

 


La sol·licitud pot ser inadmessa en els supòsits següents:


  • Documents de treball intern (resums, esborranys o notes).
  • Si per obtenir la informació que demana cal una tasca complexa d’elaboració o reelaboració. En aquest cas es contemplaria donar la informació desglossada.
  • Informació en fase d’elaboració i no publicada
  • Les consultes jurídiques o peticions d’informes o dictàmens, sens perjudici dels supòsits de consulta o orientació.

 


Qui ho pot demanar?



  • Veïns i veïnes de Sant Quirze del Vallès i persones interessades majors de 16 anys

Documents que cal aportar




On es demana (Presencial)




Oficina d'Atenció Ciutadana


Oficina Ajuntament

Plaça de la Vila, 1 (08192)
Dilluns a dijous de 8:30 a 19h, divendres de 8:30 a 14h
Telèfon: 937216800


Oficina Torre Julià de les Fonts

C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 16.45 a 20h i divendres de 8.45 a 14h
Telèfon: 937840136


Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal


 


On es demana (En línia)



IMPORTANT: Per poder tramitar aquesta sol·licitud per registre electrònic es necessari disposar d'un CERTIFICAT DIGITAL admès o estar donat d'alta al servei VÀLid de la Generalitat de Catalunya. (Podeu consultar quins certificats són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses).


Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els següents passos:
 
1.    Descarregueu el models de sol·licitud i annexos del tràmit.
2.    Empleneu el model de sol·licitud i signeu-lo electrònicament.
3.    Feu clic a l'enllaç de tramitació en línia i empleneu el formulari.
4.    Adjunteu la documentació específica al tràmit (sol·licitud i documentació).
5.    Feu clic en continuar.
6.    Signeu el formulari electrònicament i envieu-lo.
 
Una vegada es registri correctament rebreu el justificant de registre electrònic.


Enllaç: Sol·licitud online

Servei gestor



Alcaldia - Presidència


Termini per resoldre i notificar



1 mesos


Sentit del silenci administratiu



Negatiu


Cost



Tràmit gratuït si les dades són consultades en el lloc on es troben dipositades o bé si existeixen en format electrònic. L'expedició de còpies i la transposició a formats diferents de l'original estan subjectes a la contraprestació econòmica regulada per l'Ordenança Fiscal 4.1 (Taxa per expedició de documents administratius).


X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto