Dret d'accés a Informació pública
Descripció
Sol·licitar informació elaborada per l'Ajuntament i la que aquest té en el seu poder com a conseqüència de la seva activitat o de l'exercici de les seves funcions d’acord amb l’article 13 de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de Transparència, accés a la informació pública i bon govern.
Tot i que no és necessari que motiveu la vostra sol·licitud d'accés a la informació ni cal que tingueu un interès personal, si exposeu els motius pels quals la sol·liciteu aquests podran ser tinguts en compte a l'hora de resoldre la vostra sol·licitud.
Límits al dret d'accés a la informació pública
Es podrà denegar o restringit el dret d'accés a la informació pública si comporta un perjudici per:
- La seguretat pública
- La investigació o la sanció de les infraccions penals, administratives o disciplinàries.
- El secret o la confidencialitat en els procediments tramitats per l'Administració pública, si el secret o la confidencialitat són establerts per una norma amb rang de llei.
- El principi d'igualtat de les parts en els processos judicials o la tutela judicial efectiva
- Els drets dels menors d'edat
- La intimitat i els altres drets privats legítims
- El secret professional i els drets de propietat intel·lectual i industrial
- La informació que tingui la condició de protegida i així ho estableixi expressament una norma amb rang de llei.
La sol·licitud pot ser inadmessa en els supòsits següents:
- Documents de treball intern (resums, esborranys o notes).
- Si per obtenir la informació que demana cal una tasca complexa d’elaboració o reelaboració. En aquest cas es contemplaria donar la informació desglossada.
- Informació en fase d’elaboració i no publicada
- Les consultes jurídiques o peticions d’informes o dictàmens, sens perjudici dels supòsits de consulta o orientació.
Qui ho pot demanar?
- Veïns i veïnes de Sant Quirze del Vallès i persones interessades majors de 16 anys
On es demana (Presencial)
Oficina d'Atenció Ciutadana
Atenció presencial exclusivament mitjançant cita prèvia.
Podeu demanar la vostra cita prèvia a http://citaprevia.santquirzevalles.cat, enviant un correu electrònic a l'adreça oac@santquirzevalles.cat o trucant al telèfon 937216800.
Oficina Ajuntament
Plaça de la Vila, 1 (08192)
De dilluns a dijous, de 8.30 a 19 hores; i divendres de 8.30 a 14 hores.
Telèfon: 937216800
Oficina Torre Julià de les Fonts
C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 15 a 20 hores i divendres de 8.30 h a 14 hores
Telèfon: 937840136
Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal
On es demana (En línia)
IMPORTANT: Per poder tramitar aquesta sol·licitud per registre electrònic es necessari disposar d'un CERTIFICAT DIGITAL admès o estar donat/da d'alta al servei VÀLid de la Generalitat de Catalunya. (Podeu consultar quins certificats són admesos a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses).
Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els següents passos:
Accepteu el certificat en cas que el vostre navegador us sol·liciti si confieu en l'emissor.
El nom dels arxius adjunts no poden contenir accents, ni espais ni símbols.
Enllaç: Sol·licitud online
Servei gestor
Alcaldia - Presidència
Termini per resoldre i notificar
1 mesos
Sentit del silenci administratiu
Negatiu
Cost
Tràmit gratuït si les dades són consultades en el lloc on es troben dipositades o bé si existeixen en format electrònic. L'expedició de còpies i la transposició a formats diferents de l'original estan subjectes a la contraprestació econòmica regulada per l'Ordenança Fiscal 4.1 (Taxa per expedició de documents administratius).