Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Tràmits

Tràmits

Dret d'accés a Informació pública

Descripció



Sol·licitar informació elaborada per l'Ajuntament i la que aquest té en el seu poder com a conseqüència de la seva activitat o de l'exercici de les seves funcions d’acord amb la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de Transparència, accés a la informació pública i bon govern i el Decret 8/2021, de 9 de febrer, sobre la Transparència i el dret d'accés a la informació pública.


Tot i que no és necessari que motivis la teva sol·licitud, ni cal que tinguis un interès personal, si detalles els motius pels quals la sol·licites aquests poden ser tinguts en compte a l'hora de resoldre-la amb temps.


Límits al dret d'accés a la informació pública


Es pot denegar o restringir el dret d'accés a la informació pública si comporta un perjudici per:


  • La seguretat pública.
  • La investigació o la sanció de les infraccions penals, administratives o disciplinàries.
  • El secret o la confidencialitat en els procediments tramitats per l'Administració pública, si el secret o la confidencialitat són establerts per una norma amb rang de llei.
  • El principi d'igualtat de les parts en els processos judicials o la tutela judicial efectiva
  • Els drets dels menors d'edat.
  • La intimitat i els altres drets privats legítims.
  • El secret professional i els drets de propietat intel·lectual i industrial.
  • La informació que tingui la condició de protegida i així ho estableixi expressament una norma amb rang de llei.

 


La sol·licitud pot ser inadmessa en els supòsits següents:


  • Documents de treball intern (resums, esborranys o notes).
  • Si per obtenir la informació que demana cal una tasca complexa d’elaboració o reelaboració. En aquest cas es contemplaria donar la informació desglossada.
  • Informació en fase d’elaboració i no publicada.
  • Les consultes jurídiques o peticions d’informes o dictàmens, sens perjudici dels supòsits de consulta o orientació.

 


Qui ho pot demanar?



  • Veïns i veïnes de Sant Quirze del Vallès i altres persones majors de 16 anys.

Documents que cal aportar




On es demana (Presencial)




Oficina d'Atenció Ciutadana


Atenció presencial exclusivament mitjançant cita prèvia.

Podeu demanar la vostra cita prèvia a http://citaprevia.santquirzevalles.cat, enviant un correu electrònic a l'adreça oac@santquirzevalles.cat o trucant al telèfon 937216800.

Oficina Ajuntament

Plaça de la Vila, 1 (08192)
De dilluns a dijous, de 8.30 a 19 hores; i divendres de 8.30 a 14 hores.
Telèfon: 937216800


Oficina Torre Julià de les Fonts

C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 15 a 20 hores i divendres de 8.30 h a 14 hores
Telèfon: 937840136


Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal


 


On es demana (En línia)



IMPORTANT: Per poder tramitar aquesta sol·licitud per registre electrònic es necessari disposar d'un CERTIFICAT DIGITAL admès o estar donat/da d'alta al servei VÀLid de la Generalitat de Catalunya. (Podeu consultar quins certificats són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses).


Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els següents passos:
 
1.    Descarregueu el models de sol·licitud i annexos del tràmit.
2.    Empleneu el model de sol·licitud i signeu-lo electrònicament.
3.    Feu clic a l'enllaç de tramitació en línia i empleneu el formulari.
4.    Adjunteu la documentació específica al tràmit (sol·licitud i documentació).
5.    Feu clic en continuar.
6.    Signeu el formulari electrònicament i envieu-lo.
 
Una vegada es registri correctament rebreu el justificant de registre electrònic.


Accepteu el certificat en cas que el vostre navegador us sol·liciti si confieu en l'emissor.

El nom dels arxius adjunts no poden contenir accents, ni espais ni símbols.


Enllaç: Sol·licitud online

Servei gestor



Alcaldia - Presidència


Termini per resoldre i notificar



1 mesos


Sentit del silenci administratiu



Negatiu


Cost



Gratuït si la informació es consulta al lloc on es troben dipositada o en format electrònic.

L'expedició de còpies i la transposició a formats diferents de l'original estan subjectes a la contraprestació econòmica regulada per l'Ordenança Fiscal 4.1 (Taxa per expedició de documents administratius).


Observacions



A més, en compliment del Decret de Transparència, si ho consideres oportú, pots demanar un certificat de les condicions de reutilització que regeixen per a la informació sol·licitada en el moment de fer la petició o en qualsevol moment a través d'una sol·licitud genèrica

Segons el compromís establert a les Cartes de Serveis prioritzem donar resposta a les consultes d’informació pública en un termini màxim de 12 dies hàbils.

Si vols formular alguna reclamació o recurs a la Comissió de Garantia del Dret d'Accés a la Informació Pública (GAIP) pots fer-ho aquí.


En tot cas, tens l'obligació de tractar la informació facilitada d'acord amb la normativa de protecció de dades i confidencialiat. Pots accedir a la política de privacitat a aquest enllaç.


X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto