Consulta pública prèvia a l'elaboració o modificació d'una ordenança o reglament
Descripció
Facilitar la participació dels ciutadans en el procediment d’elaboració o modificacions d’ordenances i reglaments.
Amb caràcter previ a l’elaboració del projecte o avantprojecte d'una ordenança o d'un reglament cal crear una consulta pública, a través del portal web de l’Administració, en la qual demanar l’opinió dels subjectes i de les organitzacions més representatives potencialment afectats per la futura norma sobre:
- Els problemes que es pretenen solucionar amb la iniciativa.
- La necessitat i oportunitat de la seva aprovació.
- Els objectius de la norma.
- Les possibles solucions alternatives reguladores i no reguladores.
També cal posar a la seva disposició els documents necessaris, que han de reunir tota la informació per poder pronunciar-se sobre la matèria.
Consultes actives:
- No hi ha consultes actives
Processos finalitzats
Pots accedir als processos finalitzats en l'enllaç següent:
Qui ho pot demanar?
- Persones físiques o jurídiques
Nota:
D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:
- les persones jurídiques,
- les entitats sense personalitat jurídica,
- els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
- Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
Requisits previs
Qualsevol persona que pugui considerar afectats els seus drets o interessos legítims amb la modificació o aplicació de l’ordenança o reglament en el termes en què es presenten.
Antelació amb què cal demanar
Consultes actives:
Processos finalitzats
Per consultar els processos finalitzats pots accedir a l'enllaç següent:
On es demana (Presencial)
Oficina d'Atenció Ciutadana
Atenció presencial exclusivament mitjançant cita prèvia.
Podeu demanar la vostra cita prèvia a http://citaprevia.santquirzevalles.cat, enviant un correu electrònic a l'adreça oac@santquirzevalles.cat o trucant al telèfon 937216800.
Oficina Ajuntament
Plaça de la Vila, 1 (08192)
De dilluns a dijous, de 8.30 a 19 hores; i divendres de 8.30 a 14 hores.
Telèfon: 937216800
Oficina Torre Julià de les Fonts
C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 15 a 20 hores i divendres de 8.30 h a 14 hores
Telèfon: 937840136
Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal
On es demana (En línia)
IMPORTANT: Per poder tramitar aquesta sol·licitud per registre electrònic es necessari disposar d'un CERTIFICAT DIGITAL admès o estar donat/da d'alta al servei VÀLid de la Generalitat de Catalunya. (Podeu consultar quins certificats són admesos a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses).
Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els següents passos:
1. Descarregueu el models de sol·licitud i annexos del tràmit.
2. Empleneu el model de sol·licitud i signeu-lo electrònicament.
3. Feu clic a l'enllaç de tramitació en línia i empleneu el formulari.
4. Adjunteu la documentació específica al tràmit (sol·licitud i documentació).
5. Feu clic en continuar.
6. Signeu el formulari electrònicament i envieu-lo.
Una vegada es registri correctament rebreu el justificant de registre electrònic.
Accepteu el certificat en cas que el vostre navegador us sol·liciti si confieu en l'emissor.
El nom dels arxius adjunts no poden contenir accents, ni espais ni símbols.
Enllaç: Sol·licitud online
Servei gestor
Alcaldia - Presidència
Cost
Gratuït