Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Tràmits

Agenda

Sol·licitud d'inscripció en el registre de sol·licitants d'habitatge de protecció oficial

Descripció



La inscripció en el Registre és un requisit indispensable i dóna dret a optar a l’adjudicació d’un habitatge amb protecció oficial, d’acord amb els procediments establerts en el decret 106/2009, però no dona dret, ni suposa, en particular, l’adjudicació automàtica de cap habitatge.


La vigència de la inscripció té una durada de tres anys des de la resolució administrativa d’inscripció. Si abans de finalitzar aquest termini, si el sol·licitant no renova la sol·licitud, i aporta en temps i forma la documentació requerida s’entendrà per caducat el dret a estar inscrit en el Registre.
 
Les persones sol·licitants d’inscripció en el Registre poden verificar la seva inscripció i les dades corresponents, en qualsevol moment, per mitjà de la seu electrònica www.registresolicitants.cat, prèvia identificació.

Qui ho pot demanar?



Persones majors d’edat empadronades a Sant Quirze del Vallès i que compleixin els requisits descrits al decret 106/2009, del Registre de Sol·licitants d’Habitatge Protegit.


Documents que cal aportar



  • Sol·licitud d’inscripció en el registre de sol·licitants d’HPO de la Generalitat de Catalunya, degudament emplenada i signada per totes les persones que integren la unitat de convivència i que siguin majors d’edat.
  • Declaració responsable del sol·licitant i dels membres de la unitat de convivència signada.
  • Fotocòpia del document acreditatiu d’identitat de tots membres de la unitat de convivència.
  • Fotocòpia del llibre de família o document acreditatiu de la convivència o parella estable.
  • Certificat d'empadronament històric de tots els membres de la unitat de convivència.
  • Documentació acreditativa dels ingressos dels membres de la unitat de convivència que tinguin ingressos (declaració de la renda o en el seu defecte certificats de retencions i ingressos, pensió de jubilació o invalidesa, etc.).
  • Documentació acreditativa del divorci, separació matrimonial o extinció de la parella estable, si escau.
  • Fotocòpia del Certificat de reconeixement de grau de disminució, en el cas de persones amb disminució.
  • Fotocòpia del contracte de compravenda o arrendament de l’habitatge actual, si escau.

On es demana (Presencial)




Oficina d'Atenció Ciutadana


Oficina Ajuntament

Plaça de la Vila, 1 (08192)
Dilluns a dijous de 8:30 a 19h, divendres de 8:30 a 14h
Telèfon: 937216800


Oficina Torre Julià de les Fonts

C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 16.45 a 20h i divendres de 8.45 a 14h
Telèfon: 937840136


Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal


 


Servei gestor



Servei de Territori i Medi Ambient


Termini per resoldre i notificar



3 mesos


Sentit del silenci administratiu



Positiu


Cost



Gratuït


Observacions



La sol·licitud d'inscripció de sol·licitant d'habitatge de protecció oficial caldrà omplir-la mitjançant la web: www.registresolicitants.cat, imprimir i presentar-la degudament signada per tots els membres de la unitat de convivència majors de 18 anys que sol·licitin la inscripció.


X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto