Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Tràmits

Tràmits

Sol·licitud d'inscripció en el registre de sol·licitants d'habitatge de protecció oficial

Descripció



• La inscripció en el Registre és un requisit indispensable i dóna dret a optar a l’adjudicació d’un habitatge amb protecció oficial, d’acord amb els procediments establerts en el decret 106/2009, però no dona dret, ni suposa, en particular, l’adjudicació automàtica de cap habitatge.


• La vigència de la inscripció té una durada de tres anys des de la resolució administrativa d’inscripció. Si abans de finalitzar aquest termini, si el sol·licitant no renova la sol·licitud, i aporta en temps i forma la documentació requerida s’entendrà per caducat el dret a estar inscrit en el Registre.
 
• Les persones sol·licitants d’inscripció en el Registre poden verificar la seva inscripció i les dades corresponents, en qualsevol moment, per mitjà de la seu electrònica www.registresolicitants.cat, prèvia identificació.

Qui ho pot demanar?



• Persones majors d’edat empadronades a Sant Quirze del Vallès i que compleixin els requisits descrits al decret 106/2009, del Registre de Sol·licitants d’Habitatge Protegit.


Documents que cal aportar



  • Sol·licitud d’inscripció en el registre de sol·licitants d’HPO de la Generalitat de Catalunya, degudament emplenada i signada per totes les persones que integren la unitat de convivència i que siguin majors d’edat.
  • Declaració responsable del sol·licitant i dels membres de la unitat de convivència signada.
  • Document acreditatiu d’identitat de tots membres de la unitat de convivència.
  • Llibre de família o document acreditatiu de la convivència o parella estable.
  • Certificat d'empadronament històric de tots els membres de la unitat de convivència.
  • Documentació acreditativa dels ingressos dels membres de la unitat de convivència que tinguin ingressos (declaració de la renda o en el seu defecte certificats de retencions i ingressos, pensió de jubilació o invalidesa, etc.).
  • Documentació acreditativa del divorci, separació matrimonial o extinció de la parella estable, si escau.
  • Certificat de reconeixement de grau de disminució, en el cas de persones amb disminució.
  • Contracte de compravenda o arrendament de l’habitatge actual, si escau.

On es demana (Presencial)




Oficina d'Atenció Ciutadana


Atenció presencial exclusivament mitjançant cita prèvia.

Podeu demanar la vostra cita prèvia a http://citaprevia.santquirzevalles.cat, enviant un correu electrònic a l'adreça oac@santquirzevalles.cat o trucant al telèfon 937216800.

Oficina Ajuntament

Plaça de la Vila, 1 (08192)
De dilluns a dijous, de 8.30 a 19 hores; i divendres de 8.30 a 14 hores.
Telèfon: 937216800


Oficina Torre Julià de les Fonts

C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 15 a 20 hores i divendres de 8.30 h a 14 hores
Telèfon: 937840136


Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal


 


Servei gestor



Servei d'Habitatge


Termini per resoldre i notificar



3 mesos


Sentit del silenci administratiu



Positiu


Cost



Gratuït


Observacions



La sol·licitud d'inscripció de sol·licitant d'habitatge de protecció oficial caldrà emplenar-la mitjançant el web: www.registresolicitants.cat, imprimir i presentar-la degudament signada per tots els membres de la unitat de convivència majors de 18 anys que sol·licitin la inscripció.


X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto