Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Tràmits

Tràmits

Presentació de candidatura al Premi Dona Sant Quirze

Descripció



El premi DONA DE SANT QUIRZE DEL VALLÈS s’atorga en el marc del 8 de març, Dia Internacional de les Dones i té per objectiu reconèixer i donar visibilitat al valor del treball realitzat per dones que hagin contribuït a millorar la situació de les dones del municipi en tots els àmbits i a avançar cap a relacions equitatives entre dones i homes.
Es lliurarà amb caràcter individual a una dona o entitat de dones resident o que hagi desenvolupat en el poble activitats que impulsin el paper de les dones o que hagi contribuït en la defensa de l'equitat de gènere, i que sigui susceptible d’un reconeixement públic.

Altrament, i també en el marc del Dia Internacional de les Dones, s’atorgaran dues distincions honorífiques a una dona o moviment de dones d’àmbit nacional i a una dona o moviment de dones d’àmbit internacional que hagin contribuït a l’impuls del paper de les dones.

Les distincions honorífiques, s’atorguen en reconeixement de la tasca realitzada per dones en els àmbits nacional i internacional:


  1. Dona o moviment de dones mereixedores de reconeixement en l’àmbit de Catalunya per la seva contribució a l’impuls del paper de la dona en tots el àmbits.
     
  2. Dona o moviment de dones mereixedores de reconeixement en l’àmbit internacional per la seva contribució a l’impuls del paper de la dona en tots el àmbits.


Per a més informació consulteu les bases de participació.


Qui ho pot demanar?



La candidatura pot ser presentada per:


  • la Presidència,
  • mitjançant una proposició signada per la tercera part dels membres que integren la Corporació Municipal,
  • les entitats o institucions locals inscrites al Registre municipal d’Entitats, o
  • per instància subscrita, si més no, per 50 residents del municipi.

Nota:


D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:


  • les persones jurídiques,
  • les entitats sense personalitat jurídica,
  • els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils,
  • Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
     

Requisits previs





Documents que cal aportar



  • Model  de sol·licitud
  • Recollida de signatures, en el cas de sol·licitud subscrita per 50 residents o més del municipi.
  • Justificació raonada dels motius pels quals la persona proposada és susceptible d'un reconeixement públic. (Representativitat, implicació social, mèrits personals, professionals, repercussió de la seva trajectòria...).

 


Antelació amb què cal demanar



  • Del 28 de novembre de 2019 al 31 de gener de 2020

On es demana (Presencial)




Oficina d'Atenció Ciutadana


Oficina Ajuntament

Plaça de la Vila, 1 (08192)
Dilluns a dijous de 8:30 a 19h, divendres de 8:30 a 14h
Telèfon: 937216800


Oficina Torre Julià de les Fonts

C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 16.45 a 20h i divendres de 8.45 a 14h
Telèfon: 937840136


Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal


 


On es demana (En línia)



IMPORTANT: Per poder tramitar aquesta sol·licitud per registre electrònic es necessari disposar d'un CERTIFICAT DIGITAL admès o estar donat/da d'alta al servei VÀLid de la Generalitat de Catalunya.. (Podeu consultar quins certificats són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses).
 

Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els següents passos:


  1. Descarregueu el models de sol·licitud i annexos del tràmit.
  2. Empleneu el model de sol·licitud i signeu-lo electrònicament.
  3. Feu clic a l'enllaç de tramitació en línia i empleneu el formulari.
  4. Adjunteu la documentació específica al tràmit (sol·licitud i documentació).
  5. Feu clic en continuar.
  6. Signeu el formulari electrònicament i envieu-lo.

 

Una vegada es registri correctament rebreu el justificant de registre electrònic.

 

 


Enllaç: Sol·licitud online

Servei gestor



Feminismes i LGTBI


Cost



Gratuït


X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto