Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Tràmits

Tràmits

Targeta ciutadana de serveis

Descripció



Sol·licitar, modificar dades o sol·licitar la baixa de la targeta ciutadana de serveis.
 


Qui ho pot demanar?



  • Veïns i veïnes del municipi de Sant Quirze del Vallès que es trobin empadronats/des.
  • Persones que es trobin donades d'alta a algun padró fiscal.
     

Documents que cal aportar



  • Sol·licitud model degudament emplenada i signada
  • Documentació acreditativa d'identitat


En cas de sol·licitants menors d'edat


  • Autorització del pare, mare o tutor legal

 


Antelació amb què cal demanar



La targeta, es lliurarà a l'OAC en el mateix moment de la sol·licitud.



On es demana (Presencial)




Oficina d'Atenció Ciutadana


Atenció presencial exclusivament mitjançant cita prèvia.

Podeu demanar la vostra cita prèvia enviant un correu electrònic a l'adreça oac@santquirzevalles.cat , mitjançant el web http://citaprevia.santquirzevalles.cat o trucant al telèfon 937216800 (horari per sol·licitar cita prèvia de dilluns a divendres de 9 a 20h)

Oficina Ajuntament

Plaça de la Vila, 1 (08192)
Matins: Dilluns a divendres de 8 a 15h. Tardes: Dimarts i dijous de 8 a 19:30h
Telèfon: 937216800


Oficina Torre Julià de les Fonts

C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 15 a 19:30h i divendres de 8.30 a 14h
Telèfon: 937840136


Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal


 


On es demana (En línia)



IMPORTANT: Per poder tramitar aquesta sol·licitud per registre electrònic es necessari disposar d'un CERTIFICAT DIGITAL admès o estar donat/da d'alta al servei VÀLid de la Generalitat de Catalunya. (Podeu consultar quins certificats són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses).
 
 
Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els següents passos:
 
 
1. Descarregueu el models de sol·licitud i annexos del tràmit.
2. Empleneu el model de sol·licitud i signeu-lo electrònicament.
3. Feu clic a l'enllaç de tramitació en línia i empleneu el formulari.
4. Adjunteu la documentació específica al tràmit (sol·licitud i documentació).
5. Feu clic en continuar.
6. Signeu el formulari electrònicament i envieu-lo.
 
 
Una vegada es registri correctament rebreu el justificant de registre electrònic.
 

 


Accepteu el certificat en cas que el vostre navegador us sol·liciti si confieu en l'emissor.

El nom dels arxius adjunts no poden contenir accents, ni espais ni símbols.


Enllaç: Sol·licitud online

Servei gestor



Servei d'Atenció Ciutadana


Cost



Gratuït


Observacions



L'ús de la targeta ciutadana de serveis permetrà bonificar determinats serveis i bones pràctiques, com l'ús de la deixalleria o el punt d'oli, entre d'altres.


Documents relacionats

X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto