Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Informació pública / Perfil de contractant / Perfil de contractant Ajuntament

Perfil del contractant

Perfil del Contractant

Subministramet per l'adequació de les instal·lacions del camp de futbol municipal de Sant Quirze del Vallès


Departament responsable de la contractació: Secretaria

Procediment d'adjudicació: Obert amb publicitat

Pressupost: 92.189,11 EUR (IVA Inclòs)

Data límit de presentació: 10/11/2017

Tipus de contracte: Subministraments

Data de publicació a diari/s oficial/s: 2017-11-02

Estat: Adjudicat


 Enllaç a la publicació BOPB:

https://bop.diba.cat/scripts/ftpisa.aspx?fnew?bop2017&11/022017020919.pdf&1
 

Mitjançant decret d’Alcaldia de data 15 de novembre de 2017 es convoca la Mesa de licitació que assistirà l’òrgan de contractació en el procediment incoat per a l'adjudicació del contracte de servei de subministrament per l'adequació de les instal·lacions de l'enllumenat del camp de futbol municipi, a la Sala Annexa a l’Arxiu Municipal, el dia 20 de novembre de 2017, a les 10:00h, amb l’ordre del dia següent:
 

  • Declaració de licitadors admesos i/o exclosos.
  • Obertura del sobre 2 “Proposta tècnica”, presentada pels licitadors.
  • Lliurament de les propostes als serveis tècnics per tal que les informin i les avaluïn.

 

Mitjançant decret d’alcaldia de data 14 de desembre es convoca la mesa de licitació per l’obertura del sobre 3 del contracte de subministrament de l’enllumenat del camp de futbol el proper dia 20 de desembre de 2017 a les 12:30 hores a la sala d’arxiu amb l’ordre del dia següent:

1.    Coneixement de l’informe que, en relació a l’oferta tècnica, han elaborat els serveis tècnics per a l’assessorament de la Mesa.
2.    Obertura del sobre 3. “Proposició econòmica”. (Oferta de valoració matemàtica) presentat pels licitadors.
3.    Proposta d’adjudicació si escau.
 

Mitjançant decret d’alcaldia de data 9 de gener de 2018 es convoca la mesa de licitació per donar coneixement de l’informe tècnic sobre la baixa anormal presentada per SECE del contracte de subministrament de l’enllumenat del camp de futbol el proper dia 11 de gener de 2018 a les 10 hores a la sala d’arxiu amb l’ordre del dia següent:


  1.  Coneixement de l’informe tècnic emès en relació al resultat del tràmit d’audiència atorgat al licitador que ha presentat l’oferta més avantatjosa,  en compliment de l’article 152 del TRLCSP.
  2. Proposta d’adjudicació, si escau. 



X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto