Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Informació pública / Perfil de contractant / Perfil de contractant Ajuntament

Perfil del contractant

Perfil del Contractant

Servei de direcció d’obres i coordinació de seguretat i salut de les obres definides al projecte de rehabilitació dels vials de l’urbanització de Castelltort.


Departament responsable de la contractació: Secretaria

Procediment d'adjudicació: Obert amb publicitat

Pressupost: 44.681,00 € (IVA inclòs)

Data límit de presentació: 02/11/2017

Tipus de contracte: Serveis

Estat: Adjudicat


Mitjançant decret d’alcaldia de data 14 de novembre de 2017, es convoca la mesa de licitació en sessió pública, a la Sala annexa a l’Arxiu Municipal (planta baixa de l’Ajuntament), el dia 16 de novembre de 2017, a les 10.00 hores, amb l’ordre del dia següent:


a. Declaració de licitadors admesos i/o exclosos.

b. Obertura del sobre 2 “Proposta tècnica”, presentada pels licitadors.

c. Lliurament de les propostes als serveis tècnics per tal que les informin i les avaluïn. 

 

Mitjançant decret d’Alcaldia de data 16 de novembre de 2017  número 20172820 es convoca la Mesa de licitació que assistirà l’òrgan de contractació en el procediment incoat per a l'adjudicació del contracte de servei de direcció d'obres i coordinació de seguretat i salut de les obres definides al projecte de rehabilitació dels vials de l'urbanització Castelltort, a la Sala de l’arxiu, el dia 22 de novembre de 2017, a les 11.30 hores, per a la sessió pública, d’obertura del sobre núm. 3, amb l’ordre del dia següent:


  • Coneixement de l’informe que, en relació a l’oferta tècnica, han elaborat els serveis tècnics per a l’assessorament de la Mesa.
  • Obertura del sobre 3. “Proposició econòmica”. (Oferta de valoració matemàtica) presentat pels licitadors.
  • Proposta d’adjudicació si escau.

     

 




X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto