Perfil del Contractant
Servei de direcció d’obres i coordinació de seguretat i salut de les obres definides al projecte de rehabilitació dels vials de l’urbanització de Castelltort.
Departament responsable de la contractació: Secretaria
Procediment d'adjudicació: Obert amb publicitat
Pressupost: 44.681,00 € (IVA inclòs)
Data límit de presentació: 02/11/2017
Tipus de contracte: Serveis
Estat: Adjudicat
Mitjançant decret d’alcaldia de data 14 de novembre de 2017, es convoca la mesa de licitació en sessió pública, a la Sala annexa a l’Arxiu Municipal (planta baixa de l’Ajuntament), el dia 16 de novembre de 2017, a les 10.00 hores, amb l’ordre del dia següent:
a. Declaració de licitadors admesos i/o exclosos.
b. Obertura del sobre 2 “Proposta tècnica”, presentada pels licitadors.
c. Lliurament de les propostes als serveis tècnics per tal que les informin i les avaluïn.
Mitjançant decret d’Alcaldia de data 16 de novembre de 2017 número 20172820 es convoca la Mesa de licitació que assistirà l’òrgan de contractació en el procediment incoat per a l'adjudicació del contracte de servei de direcció d'obres i coordinació de seguretat i salut de les obres definides al projecte de rehabilitació dels vials de l'urbanització Castelltort, a la Sala de l’arxiu, el dia 22 de novembre de 2017, a les 11.30 hores, per a la sessió pública, d’obertura del sobre núm. 3, amb l’ordre del dia següent:
- Coneixement de l’informe que, en relació a l’oferta tècnica, han elaborat els serveis tècnics per a l’assessorament de la Mesa.
- Obertura del sobre 3. “Proposició econòmica”. (Oferta de valoració matemàtica) presentat pels licitadors.
- Proposta d’adjudicació si escau.
01. Plec de clàusules administratives particulars (333.8900146484KB)
03. Acta mesa obertura sobre 2 (87.4499969482KB)
04. Informe tècnic de valoració discrecional (32.4300003052KB)