Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Informació pública / Perfil de contractant Ajuntament

Perfil del contractant

Perfil del Contractant

Subministrament d'un vehicle per a l'ús de la brigada del Servei de Medi Ambient


Departament responsable de la contractació: Secretaria

Procediment d'adjudicació: Obert amb publicitat

Pressupost: 29.200,00 €

Data límit de presentació: 7 de juny de 2017

Tipus de contracte: Subministraments

Estat: Adjudicat


Mitjançant decret d’alcaldia núm. 20171520  de data 8 de juny de 2017 es convoca, amb caràcter ordinari, sessió de la la Mesa de licitació que assistirà l’òrgan de contractació en el procediment incoat per a l’adjudicació del contracte l'adjudicació del contracte de subministrament d'un vehicle per a l'ús de la brigada del servei de Medi Ambient, a la Sala Annexa a l’Arxiu Municipal, el dia el dia 14 de juny de 2017, a les 14.00 hores, amb l’ordre del dia següent:

 

a. Declaració de licitadors admesos i/o exclosos.

b. Obertura del sobre 2. “Oferta de valoració matemàtica”, presentada pels licitadors.

c. Proposta d’adjudicació, si escau.

 

 




Plec tipus de clàusules administratives generals (document que complementa PCAP)

Plecs de claùsules d'Obres i Instal·lacions

Plecs de claùsules de Serveis, Subministraments i Altres

X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto