Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Informació pública / Perfil de contractant Ajuntament

Perfil del contractant

Perfil del Contractant

Servei de lloguer, instal·lació i manteniment de l'enllumenat de Nadal per l'any 2017.


Departament responsable de la contractació: Secretaria

Procediment d'adjudicació: Obert amb publicitat

Pressupost: 30.000 € (IVA Inclòs)

Data límit de presentació: 04/10/2017

Tipus de contracte: Serveis

Estat: Adjudicat


1. Mitjançant decret d’alcaldia de data 11 d’octubre de 2017 número 20172484, es convoca la mesa de licitació en sessió pública a la Sala annexa a l’Arxiu Municipal (planta baixa de l’Ajuntament), el dia 19 d’octubre de 2017, a les 12.45 hores, amb l’ordre del dia següent:

 
a. Declaració de licitadors admesos i/o exclosos.
b. Obertura del sobre 2.B “Oferta de valoració discrecional”, presentada pels licitadors.
c. Lliurament de les propostes als serveis tècnics per tal que les informin i les avaluïn.
 
 
 
2. Mitjançant decret d’Alcaldia de data 23/10/2017 núm. 20172558 s’ha convocat la Mesa de licitació que assistirà l’òrgan de contractació en el procediment incoat per a l'adjudicació del contracte de servei de lloguer, instal·lació i manteniment de l’enllumenat de Nadal, a la Sala Annexa a l’Arxiu Municipal, el dia 26 d’octubre de 2017, a les 10:00 h, amb l’ordre del dia següent:
 
  1. Coneixement de l’informe que, en relació a l’oferta tècnica, han elaborat els serveis tècnics per a l’assessorament de la Mesa.
  2. Obertura del sobre 2.A. “Proposició econòmica”. (Oferta de valoració matemàtica) presentat pels licitadors.
  3. Proposta d’adjudicació si escau.

 




X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto