Inici / Ajuntament - Seu electrònica / Informació pública / Perfil de contractant Ajuntament

Perfil del contractant

Perfil del Contractant

Subministrament de material d'oficina, entorn informàtic i electrònica


Departament responsable de la contractació: Secretaria

Procediment d'adjudicació: Obert amb publicitat

Pressupost: LOT 1 : 21.139,08 € / LOT 2: 3.309,91 € (anual IVA inclòs)

Data límit de presentació: 03/10/2017

Tipus de contracte: Subministraments

Estat: Adjudicat


Mitjançant decret d’alcaldia de data 11 d’octubre de 2017 número 20172485, es convoca la mesa de licitació en sessió pública, a la Sala annexa a l’Arxiu Municipal (planta baixa de l’Ajuntament), el dia 19 d’octubre de 2017, a les 12.30 hores, amb l’ordre del dia següent:

a. Declaració de licitadors admesos i/o exclosos.
b. Obertura del sobre 2.B “Oferta de valoració discrecional”, presentada pels licitadors.
c. Lliurament de les propostes als serveis tècnics per tal que les informin i les avaluïn.

_____________________________________________________________________________________________________________


Mitjançant decret d’alcaldia de data 7 de novembre de 2017 número 20172709, es convoca la mesa de licitació en sessió pública a la Sala annexa a l’Arxiu Municipal (planta baixa de l’Ajuntament), el dia 10 de novembre de 2017, a les 10.00 hores, amb l’ordre del dia següent:

a. Coneixement de l’informe que, en relació a l’oferta tècnica, han elaborat els serveis tècnics per a l’assessorament de la Mesa.
b. Obertura del sobre 2.A. “Proposició econòmica”. (Oferta de valoració matemàtica) presentat pels licitadors.
c. Proposta d’adjudicació si escau.

 




X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto