Perfil del Contractant
Subministrament de material d'oficina, entorn informàtic i electrònica
Departament responsable de la contractació: Secretaria
Procediment d'adjudicació: Obert amb publicitat
Pressupost: LOT 1 : 21.139,08 € / LOT 2: 3.309,91 € (anual IVA inclòs)
Data límit de presentació: 03/10/2017
Tipus de contracte: Subministraments
Estat: Adjudicat
Prorrogat: Sí : 12 mesos ( de l'01/12/2018 al 30/11/2019)
Mitjançant decret d’alcaldia de data 11 d’octubre de 2017 número 20172485, es convoca la mesa de licitació en sessió pública, a la Sala annexa a l’Arxiu Municipal (planta baixa de l’Ajuntament), el dia 19 d’octubre de 2017, a les 12.30 hores, amb l’ordre del dia següent:
_____________________________________________________________________________________________________________
Mitjançant decret d’alcaldia de data 7 de novembre de 2017 número 20172709, es convoca la mesa de licitació en sessió pública a la Sala annexa a l’Arxiu Municipal (planta baixa de l’Ajuntament), el dia 10 de novembre de 2017, a les 10.00 hores, amb l’ordre del dia següent:
01. Plec de clàusules administratives particulars (479.1900024414KB)
02. Plec de prescripcions tècniques. (366.8900146484KB)
03.Lot 1: Annex 1 Oferta de preus unitaris (31.1900005341KB)
04. Lot 1: Annex 2 equivalència d'articles (25.5799999237KB)
05. Lot 2: Annex 1 Oferta de preus unitaris (12.9200000763KB)
06. Lot 2: Annex 2 equivalència de preus unitaris (11.6300001144KB)
07. Acta mesa obertura sobre 2.B (828.8200073242KB)
08. Informe tècnic de valoració discrecional (1937.0300292969KB)